Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 hvor kjøpte dere som lagde invitasjoner selv ark og div..?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 har kjøpt noe på panduro.no, noe på nille og noe på hobbybutikken...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Vi kjøpte det faktisk på Binders Der har de sett med konvolutter og ark, vi hadde noen som var sølv/svakt lilla som passet perfekt inn i fargene vi hadde ellers..
Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hei, jeg kjøpte også alt mitt på panduro og er kjempefornøyd med resultatet:) Kjøpte doble kort med konvolutt rød stempelpute og litt forskjellige bryllupstempler også knøt jeg et rødt silkebånd rundt:) Skriften inni kortet er også rødt:) Ble skikkelig stilig. Faktisk så er det sånn at: "Less is more" Lykke til!
Iselilja Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vi kjøpte alt på Norway Design i Oslo. De har en stor og flott papiravdeling, samt "kuttere" og mønsterstansere. Anbefales virkelig!
ChellBell - har født! Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Hva blir prisen hvis man lager det selv, pr invitasjon med konvolutt?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 jeg tenkte å bestille no ark fra pandurohobby, 10stk ark for 99kr. Du får jo ihvertfall 2 invitasjoner pr ark, hvis du vil ha dem mindre enn A4. jeg trenger nok 3pakker. Blir ca 300k for ark. Konvolutter har jeg ikke tenkt på ennå... brukte dere kartong/dekorpapir eller vanlig papir til invitasjonene?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Jeg gjør det svært enkelt.. Bruker tegnekartong fra Binders som jeg printer monogram og innbydelsesteksten på. På forsiden av kortet skal jeg ha en remse klippet av en bordløper. Bordløperen (metervare) har jeg kjøpt på Britts boutique, av de som er gjennomsiktige og ser "vevde" ut. Det samme skal brukes på bordkort og festprogram/sanghefter. Enkelt og lekkert...! Løperen er i en av hovedfargene mine, og jeg skal kanskje bruke den til det den er ment som også; en løper på midten av bordet. Dette blir billig, enkelt, gjennomført og stilig
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Har du fotoprinter tilgjengelig evt. kan få låne en til printing av innbydelsene, kan du kjøpe fotopapir (esker a 25 ark), og lage noen veldige personlige innbydelser m/bilder av brud og brudgom f.eks. fra barndoms-/ungdomstiden evt. forlovelsesbilder. Har selv fått en innbydelse av denne typen flere ganger og synes de er veldig fine og personlige, billige blir de i tillegg da fotopapir ikke er så veldig dyrt, (kommer an på hvor tykk kvalitet du vil ha).
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Bor du i Oslo, bør du ta en tur innom Norway designs ved siden av Saga Kino. Kjempefin papirbutikk i kjelleren. De har også flere permer med eksempler på invitasjoner slik at du kan få inspirasjon. Der kjøper man papir i store ark, og de har papirkutter så du kan stå der og kutte opp i den størrelsen du vil ha. Blir mye bedre enn om du sitter hjemme og klipper. Ellers har jo Panduro en del. Hva det koster å lage kort, kommer helt an på hvor avansert du gjør det. Skal du lage mange, bør du satse på noe som ikke er for avansert.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Og et tips til: Det lønner seg å lage invitasjonene i en standardstørrelse, slik at du kan bruke vanlige billige konvolutter. Konvoluttene de har på Norway designs eller andre hobbybutikker blir ofte dyrere hvis du skal ha rare størrelser.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2008 bor ca 6timer fra oslo jeg, et stykke unna. tenkte å bestille fra panduro. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=682510 lage invitasjonene 10x21 str, får jo to stk invitasjoner av et A4 ark. monogram og dataskrift eller jeg skriver selv. Kunne tenkt meg grønt ark, får lete litt mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå