Gå til innhold

Er det koffein i pepsi max?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Søren å.

Finner ingenting jeg kan drikke som jeg har lyst på jo.

Skal jo begrense koffein inntaket, og en liter cola eller pepsi max på en hel dag og kveld er jo ingenting.

Er ikke noe annet som frister.

Er det alle coladrikker som har koffein?

Skrevet

Det skal jo finnes koffeinfri cola, men er usikker på om det er mulig å få tak i det her i Norge. Drikker nemlig fint lite cola selv... er ihuga pepsi max fan jeg :)

Skrevet

Det fantes koffeinfri cola ihvertfall... men kan hende de ikke selger det lenger...

Skrevet

Da får vi lage et opprop og sende til coca cola company fra alle gravide og prøvere: VI VIL HA KOFFEINFRI COLA (eller egentlig helst pepsi max da...hihi)

Annonse

Skrevet

Ja, det var ingen dum ide:)

hehehe

Skrevet

Koffeinfri cola kom på det norske markedet i 2005, men jeg aner ikke hvem som selger det og om det selges her lenger. Det heter i hvert fall Koffeinfri Cola light. Eller Caffeine Free Coca-Cola light på engelsk.

Skrevet

Eneste stedene jeg kan tenke meg at de kanskje selger det må være Deli de Luca eller 7 eleven

Skrevet

Papsi max er med både koffein og aspartam. God blanding. Ingen av delene er nok serleg bra for fosteret.

Skrevet

koffein fri cola ble solgt en stund i 2005 ja, men tror de tok det av markedet. Solgte dårlig og smakte piss. De har testet mange varianter på den tiden jeg har jobbet i kiosk og butikk, men ser ikke igjen noen av de nå.

Skrevet

Venninna mi fikk beskjed av legen sin at Pepsi Max var noe av det verste hun kunne drikke da hun var gravid. Hun drakk en liter om dagen. Småtroll på veg! har rett i at den inneholder både mye koffein og aspartam, og i tillegg tærer syren veldig på tennene og kullsyren trekker kalsium ut fra skjelettet.

Det skal visst ikke være så lett det her. :-)

Skrevet

legen min sa iallefall til meg at jeg kunne drikke pepsi max innenfor rimelighetens grenser...

vi trenger vel ikke ta helt av heller...

Annonse

Skrevet

KaniNa: Er det ikke du som har hatt veldige plager med kvalme? Hvis det er deg, så tror jeg nok at Pepsi Max er bedre enn ikke noe væske... Jeg tenkte ihvertfall slik da jeg ikke orket mer enn et halvt eple for dagen, HVIS jeg fikk lyst på noe usunt så spiste jeg det. Haha, vanligvis drikker jeg en del Pepsi Max, men under svangerskapet drakk jeg ikke brus i det hele tatt, orket ikke noe som smakte. Spiste stort sett tørt brød hele tiden...:-/ HADDE jeg hatt lyst på noe annet, hadde jeg nok spist det, selv om det var usunt. Men det er nå min tankegang da....

Skrevet

Ikke for å skremme noen, men hvis jeg ikke hadde visst dette før jeg ble gravid, hadde jeg ønsket at noen viste det til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...