Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Han blir snart tre år, og aldri har jeg opplevd noe sånt. Han har ligget urolig,sparket og grått uten å være helt våken. Han hylte så tårene spratt,mens han sparket med beina sine. Jeg tror helt sikkert det var voksesmerter han hadde, for han roet seg ned når jeg masserte han i lår og ankler hver gang det skjedde. Han sov mellom oss i vår seng, for noe annet hadde ikke gått an. Han har vokst mye i sommer, men skulle det ikke vært voksesmerter før i natt,da??Om det er det som plaget han. Han gråt seg svett,og var en meget ulykkelig gutt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg hadde littt problemer med gutten min da han var mellom 3 og 4 år, da våknet han jevnlig om natten og var helt hysterisk, fikk ikke ordentlig kontakt med ham før etter en stund (ikke fullt så lenge som deg men...) leste litt om det på nettet og det sto at de kunne får noe de kalte nattskrekk i forbindelse med forandringer el.l i hverdagen. I vårt tilfelle var det at vi fikk nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå