Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man til legen for å ta den eller kan man bestille seg time gos gynekolog bare???

Er ikke så glad i legen min derfor jeg lurer=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man til legen eller kan man ta den hos gynekolog???

Har ikke så lyst å gå til legen min derfor jeg lurer=0)

Skrevet

Du kan ta 6-ukers kontrollen hos gynekolog, men trur de fleste krever en henvisning. Så du kan jo ringe til legekontoret ditt og spørre om de kan sende en henvisning til den gynekologen du vil ha time hos.

Good luck!

Skrevet

Kan du ikke bytte lege hvis du ikke er fornøyd med den du har? Det er jo viktig at man har et bra forhold til legen sin og er komfortabel med å snakke med vedkommende......

Skrevet

Jo jeg skal bytte lege nå, men her vi bor er det ikke så mange ledige for tiden, så jeg venter litt slik at en av de jeg ønsker å gå til kansje snart blir ledig. Det forandrer seg nesten fra dag til dag om hvem som har plass så jeg er inne på sidene til nav daglig=0)

Skrevet

jeg ringte til jordmor og bestilte time jeg:) trenger ingen henvisning

Skrevet

på min 6 ukerskontroll spurte bare legen om hvordan d stod til å om bebisn hadde d bra????

å om jeg ville ha prevensjon...? thats it!!

trodde de ville undersøke nedentil etter fødsel men neida....

flere?

Skrevet

Jeg avtalte med gynekologen sist, det var faktisk han som foreslo at han kunne sjekke meg etter fødselen. Synes det er greiere enn en fumlende fastlege. Hvis du ikke liker legen din noe særlig, finnes det mulighet for deg å bytte (dersom du ikke bor på et veldig lite sted med bare en lege da....)

Skrevet

jeg trengte ikke ta gu å 6 ukers kontroll.. men han bad meg komme igjen tre måneder etter det pga jeg måtte ta sånn en celleprøve.. har helt noija jeg, syns det er så utrolig fluat.. vil ikke................ men har bestilt time da.. får vel bare bite d i meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...