Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Uff- igår kveld begynte den forbannede tanten å komme. Var selvfølgelig på jobb og måtte klistre på meg smilet før jeg gikk inn til brukerne (er i hjemmesykepleien). Etterpå grein jeg i bilen..sukk. Hadde håpet sånn denne gangen, men dengang ei...
Tjorven1 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Nei nei nei Gitte!! POKKER også! Stor trøste klem fra meg...
lillebie på`n igjen Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 huff jeg føler med deg Gitte ! finnes ikke noe som er så vondt å se at tanta kommer når man så inderlig håper at man er gravid! lykke til neste forsøk, håper det går bedre med deg!
Pollyanna67 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Huff og huff. Det var leit å høre! Trøsteklem!
angelica-s Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Utrolig leit å høre:( Kan være tung denne prosessen ja, kjenner til det. Men du har vært gravid, og det er i hvertfall veldig bra, da vet du at du kan:) Ta godt vare på deg selv, det er lov å være trist nå. Masse varme tanker til deg:)
maleen Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Huff så trist, kjedelig og alt det der!!! Det ble nedtur for meg denne gangen også. Vi har nå lagt planene på is litt. Fant ut at vi ville vente til etter vi har giftet oss. Gjøre det på den rette måten. Gift først og så barn. Er nå i hard planlegging så jeg orker ikke å bedrive tankene med begge prosjktene. Vi skal få barn til slutt vi også! Stor Klem
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Trist at det ikke gikk gitte og maleen. Respekterer at dere vil vente til etter dere har giftet dere maleen. Men jeg må få kommentere at det er ikke noe som heter rett eller ikke rett i følge mine meninger. Hvis man vil få barn før man er gift (om man er hetero eller lesbisk) er jo ganske vanlig i vårt samfunn. med tanke på single også, men også par. Men selvfølgelig, respekter det altså, at dere vil gifte dere først:) det er opp til hver enkelt hva man vil. Lykke til med både bryllup og barneplanlegging til alle sammen
maleen Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Skulle stå "den rette måten". Men som lesbisk må man være gift for å få stebarnsadoptere.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Maleen jeg skjønte hva du mener. Kanskje anonym var for kritisk og mistforstod innholdet "den rette måten". Dere har jo faktisk prøvd før til tross for at dere ikke var gift ;-) Det er faktisk slitsomt å planlegge både bryllup og barn i samme slengen. Spesielt når man man må sjekke syklusen i et sett, bestille billett og reise nedover. Kos dere med bryllupsplanlegginga og bryllupet dere :-) Mange lykkeønsker fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå