Veikja Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Lurer på hvor godt de holder hodet. Ligger de på mage og leker? Og klarer de å holde leker selv nå, uten at man hjelper dem å tre på lekene=)? Funderer på om jenta mi er litt treg.
Trulte76 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Varierer veldig fra baby til bay dette Mine to eldste har vel begynt å gripe etter lekene fra cA 3 MND mener jeg å huske. Det med å holde hodet sitt Mine to eldste når jeg la de på magen, så kunne de holde oppe hodet en liten stund og så ned igjenn og kave med å holde oppe. Men han på 3 uker, han holder jammen meg hodet like lenge som de gjorde da de var 3 mnd. Men han er utrolig sterk i nakken. Allerede på sykehuset så holdt han hodet oppe når jeg hadde han på magen, og så fra side til side. Helsesøster sa dette hadde hun ikke sett på flere år når jeg var der en uke etter jeg kom hjem fra sjukehuset:) igrunn sterk i hele kroppen. Har nok arvet pappan sin som er veldig sterk Men mine to jenter lå ikke lenge på magen da de var på sin datters alder. De greide ikke holde hodet så lenge oppe, så da ville de ikke ligge sånn heller. Men ga jeg de en leke så grep de tak i leken da. Men unger utvikler seg ulikt, så jenta di trenger ikke være treig for om hun ikke gjør det riktig enda
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Ta en titt på www.lekegrinda.com Der står det om barnets utvikling i forhold til alder. Hva de skal kunne når osv.
mai mammaen til to Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 min gutt er 4 mnd.. han kan fint ta tak i lekene selv. han mister dem innimellom da.. men griper fatt i dem og putter dem rett i munnen.. han holder hodet kjempe fint... da storesøsteren var den aldren så rullet hun bort over gulvet... og når hun var 4.5 mnd sa hun mamma.. hehe.. mens lillebror er alt for bedagelig. han ligger i ro der jeg legger han. hehe og like greit er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå