Gå til innhold

Navn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

Har akkurat funnet ut at tvillingene mine er gutt og jente :)

Så nå gjenstår det bare å finne navn til de lille!

Er så mange fine navn, men virker som alle de jeg kikker på plustelig har blitt så "trendy". Vil ikke ha noen navn alle andre har.

Tenkte først på enten Ella og Emil eller Sienna og Sebastian.. Bare dumt at både Emil og Sebastian er på "100 mest populære navn" listen... Hva syns dere om disse? Kjenner dere mange som heter det? Hadde også vært fint om noen kunne hjelpe meg med navneforslag.. Vil ha noen som "matcher", hehe.

Hva heter/skal dere kalle deres små? (Skal ikke kopiere, bare lurer:p)

Kjempeflott om noen kunne hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ella og Emil synes jeg var fint da! :) sambo ville at guttungen vår skulle herte sebastian, men det er et navn jeg ikke liker, og dessuten er det to stk her i gata vår som heter det..

vi ville heller ikke ha noen av de mest populære navna, men heller ikke av de vanlige, kjedelige så vi brukte en tid på å finne ut navn.. men tilslutt kom vi fram til Leon. jeg tror ikke det er noen her som vi bor som heter det. så klart var ingen av foreldrene våres enige i navnet, med de kan bare ta stor fart og drite i nett det. de har jo allerede bestemt hva vi skal hete, liksom..

navn som passer sammen kan være Eirik og Erika, Karoline og Kristoffer, Thomas og Trine... me de falt sikkert ikke i smak.. det gjorde de ikke hos meg! hehe!!

men Ella og Emil falt jeg for!! ;)

Skrevet

Mi skal hete Nora..

Hva med? Nora og Nikolay

Lene og Lars?

Tror kanskje ikke du skal tenke på at du skal finne to navn som"passer" sammen jeg, men heller to individuelle navn.

De passer nok sammen til slutt uansett skal du se:)

Skrevet

Rose og Rasmus

Bernhard og Bianca.. hehe.. synes begge er så nyyydelige navn..

Simon og Zara

Skrevet

Har ikke hørt om så mange som heter Ella( bare en eller to), Hvis jeg får jente, skal hun hete Ella :) Bestemte det for flere år siden.. Emil er også veldig fint. Hadde gått for de to. Men kanskje greit å vente til du ser dem, så kan dere bestemme dere da.

Skrevet

Et forslag jeg syns var sært, men som faktisk har hjulpet oss:

Kikk litt på dødsannonsene!

Der er det ofte navn som folk nå assosierer med gamle mennesker, og som ikke brukes så mye for tiden.

• 3 uker senere...
Skrevet

Leah og Thea og Patrick, Tobias og William er fine navn. Synes ikke det gjør noe å gå ut i fra den vanlige navne givinga til tvillinger hvor dem skal ha navn som klinger :P

Skrevet

hva med Trym og Tirill? syns det er kjempe søte navn..

Lykke til med navne valget.

Hilsen en som er tvilling selv.:)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei hei:)

Jeg får vite i morgen om det blir gutter eller jenter. Vet alt at de er eneggede:)

Navn jeg liker: Leon (elsker navnet, men min manns fetter heter dette), Marcus (men det er vanlig og 2 av mine kusiners barn heter dette), Mikkel (min far har en fetter som jeg omgåes mye med, hans sønn heter dette....innviklet). Tomas (digger den spanske varianten her!)..

Eva Leoni (het min manns oldemor, og det faller ikke i god jord å bruke hele navnet), Anna Margrethe (het min oldemor...og min kusines datter - knurr!!), Victoria (heter søsteren min), Vendela (mannen min vil heller skutt meg enn å bruke navnet, men jeg digger det!) Adele, (love it, men kusina mi heter det, og søsteren min har alt tinget på navnet...)

Vi er enige så langt om navn...tro det eller ei!! Men vi må uansett se barna først...

Blir det gutter: Ardian & Maxmillian.

Blir det jenter: Carla Mari (min farmor het Karla, og Mari er etter meg og mamma) & Vittoria Leoni ( Vittoria utales med å ikke o...fant denne vrien av Victoria, og digger det!! Leoni er etter min manns oldemor)

Så får vi se om dette passernår de kommer ut...

Vi har enda masse tid til å bytte ut og forandre...men kjenner meg moden for å sette navn på dem!!

I morgen får vi sikkert vite om det er 2 snopper eller ingen!!

Navnvalgene bør følge hjertet ikke trend og matching.. Lytt til hjertet og bebisene i magen!!

Skrevet

Theodor og Amanda skulle mine hett om jeg fikk tvillinger :) Synes det er sååååå fint sammen!

Skrevet

hva med: Salt og Pepper, Pompel og Pilt, Rufs og Tufs? hihi...

Nei, jeg bare tuller. Jeg synes ikke tvillinger bør ha så like navn jeg. det er nok at de er like. så blander man det så lett også. Men det er min tanke da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sol og Storm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...