Gå til innhold

Har dere egne gymsko til barna deres på skolen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare sendt med noen joggesko som han har gått med ute. Av og til har de utegym og av og til inne. Skal vel helst ikke ha mørke såler inne. Har tenkt på å kjøpe nye, men tenkt at de kunne klare seg. De skifter ikke til gymtøy, men har fått beskjed om å ha på gode myke klær den dagen det er gym.

Idag kom han hjem og spurte om han kunne få nye fordi helen datt bare av foten, så han trør nok utav skoen eller noe sånn. Han har ekstremt smal fot, men jeg har kjøpt med borrelås siden han ikke kan knytte skoen selv.

Hva gjør dere? Kjøper ett par med inne joggesko bare til gym? Må nok gjøre det her. Håper bare ikke han vokser ut av den i løpet av en måned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt det for første gang i år....både til jenta i 2 kl og til gutten i barnehagen(førskolebarn)

Har kunmed bårrelås tilbegge to, fins vel ikke så mange andre innesko med knyting under str 33(tror jeg)

:o)

Skrevet

Han har fått seg helt nye Puma innesko. Kjempetøffe...sorte med innesåle. Obs hadde tilbud på de til 179 ,-

Skrevet

Jepp, han har hatt det siden 1. klasse. Han bruker de samme på håndballen, og heldigvis kan de bare ligge i hallen (små forhold her i bygda, hehe) hele tiden, så vi slipper fram og tilbake med dem.

Skrevet

Jeg har kjøpt gymsko til begge gutta nå. De trenger ikke ha lyse såler lenger, for gummien har slutta å sverte (visstnok) Men rene og gode og borrelås, det har de. Puma hadde noen smale til 150 da jeg handla på en helt ordinær skobutikk.

Skrevet

Har ikke gymsko til guttungen, han får gymme i sokkelesten. Husker at jeg selv heller ikke hadde joggesko i gymmen før 5-6 klasse. Han går i 3dje.

Skrevet

Alle 8 ungene har egne joggesko for innegym. De to i barnehagen pleier ha aktivitet i idrettshallen en gang i uka med barnehagen, de 5 som er i grunnskolealder har jo selvfølgelig innegym stadig vekk, og det samme med han på vdg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...