mamma-hjertet-83 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen som har prøvd de nye trenings greiene med rockering treningen?? funker de???
Lykkeliten86 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Vet ikke om det er det samme du mener, men jeg har kjøpt meg en slik rockering med vekter i. Å driver å rocker i stua hver dag, og det hjelper veldig mye, nå er ikke jeg no spes overvektig, men jeg hadde litt rundt magen og på sidene (Kjærlighetshåndtak) og det har blitt mye mindre etter hvert, snart ikke noe igjenn ser stor forskjell kun etter noen få ganger og det er jo kjempe kjekkt. Det tok litt tid å komme i gang pga det gjør litt vondt i begynnelsen, men det er bare til å ta det rolig de første gangene så går det greit. jeg fikk også blåmerker de første gangene, men dette gikk også over ! Og så økte jeg tiden for hver gang, rocket kun noen få minutter i begynnelsen og så øker jeg etter hvert ! Håper at dette var svar på det du lurte på
mamma-hjertet-83 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Ja fikk absolutt svar på de eg trengte.. eg og ei venninne lurte på å bestille en sånn hver. men greit å vite at de gir litt resultater når man bruker penger på ting.hvor kjøpte du den?? bestilte du på nettet??
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 www.sports-hoop.com Jeg har gått inn 5 cm i livet etter at jeg begynte i juni..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 jeg er 160cm å 80kg.. hvilken ring må evn jeg ha? jeg er så eledi på amerikanske mål...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 fødeklar:)Termin 17mai.. Hvilke typer ringer finnes til voksne? 3B-ringen veier 1,5 kg og har diameter 104 cm. 4B-ringen veier 1,7 kg og har diameter 102 cm. 5B-ringen veier 2,2 kg og har diameter 105 cm. Hver type ring kan brukes av alle voksne, men her er noen retningslinjer: *Hvis du er sterk i magen og midjen, bør du antagelig velge 4B eller 5B-ringen. Disse er tyngere, og derfor gir litt mer effektivt trening. 5B ringen anbefales kun for viderekommende rockere, og de som er i veldig god form. *Hvis du er svak i magen/korsryggen, er relativt følsom, bør du velge 3B-ringen. Denne er også anbefalt til de som veier under 60 kg. OBS: Hvis du har "eplefasong", kan det være litt vanskeligere å komme i gang. Da kan de større 3B- eller 5B-ringene være et bedre valg. Kopiert fra rockeringer.no
*Dora* Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Ser på den amerikanske siden at norske kjøpere skal bestille fra denne siden: http://www.rockeringer.no/ . Kanskje litt lettere å forstå der? kanskje du bør ha den 4B-ringen??
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 fødeklar:)Termin 17mai.. Du må ha Acu Hoop 3 lb. Mye billigere å bestille fra USA!! Jeg betalte litt over 300,- inkl. frakt.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 ååå tusen takk:) så snille dere er:) ja da skal jeg jammen bestille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå