hgutto Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 har ei lita tulle på 5 måneder som fra dagen ho kom heim fra sykehuset har tatt flaske.. det fordi jeg ikke fikk helt til amminga.. fikk det til tre dager etter jeg kom hjem igjen da:).. men har gitt ho flaske endel au sammen med puppen, ho har sovet vekk så jeg kunne få litt avlastning, er alene.. og har måtte gitt ho en på kvelden endel i det siste da det er litt tomt.. men så de to- tre siste dagene har ho plutselig funnet ut at ho overhode ikke skal ha flaske mere.. selv om ho er hos min mamma.. uten meg der.. er det noen som har opplevd lignende??. ho spiser grøt og litt middag au..
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 jepp!! jenta mi er helt lik! (Hun er 5,5 mnd) jeg fullammer, men har gitt henne flaske innimellom og det har gått fint, men nå nekter hun! vil kun ha pupp! har prøvd alt! fler typer MME og fler typer flasker. har latt andre gi henne men hun vil ikke ha! er litt slitsomt da, vi er bedt i bryllup neste helg og hadde planer om barnevakt, men må nok ta henne med meg.. Like sta som pappan sin denna hihi
hgutto Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 merkelige greier det der:)... jeg får nok gå ut og heim igjen når ho skal ha mat når jeg er bedt bort neste gang... jippi.. like tresk som faren ja, tror e ho her au er.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå