missmam Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Forslag til spørsmål! Vil gjerne at det er noen litt morome spørsmål.. gjerne noen spørsmål om bursdagsbarna også! Er 2stk som feirer sammen kom igjen dere!!!!! Jeg har liten tid på meg .. hehe.. sent ute med dette! Vær i et humoristisk vrangt gly hjørne nå og hjelp meg.. tenkete abc svar...
missmam Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Men..... jeg trenger virkelig hjelp -.....
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hvem av bursdagsbarna har fått fartsbot?
frk Nilsen Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Hvilket idrettslag had de spilt på? Liker x danseband, metall, eller hip hop? Hvem sang karaoke falskt på dansebåten, og hvilken låt var det? 3 alt Hvem har klina med en kjendis, og hvem var det a-b-c Har x strøket på eksamen? i såfall hvilken? norsk-matte-engelsk? Hva er favorittdrinken til x og til y?
missmam Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Herlig! ønsker mer forslag
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Hva er det flaueste bursdagsbarna har opplevd? (da får man mange fine historie om dem man ikke visste)
missmam Skrevet 12. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2008 Takk så flinke dere er!! Får meg skikkelig inn i dette!! ) Er så fælt å ha hjerneteppe! Bare å gnu på med mer her altså! Vil lage en stor quiz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå