Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 eg har hørt mye dumt om den men og mye bra.. men eg vil gjerne vente til hun blir 2 år.. eller bør hun ta den når hun er 15mnd?? det har vel kansje ikke så mye å si når de tar den kansje?
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 skulle foresten ikke være anonym.. HI
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Dette lurer jeg veldig på også... Gruer meg skikkelig:( Men jeg har også tenkt å kanskje vente med å ta den til han er 2,3 år. Har ei venninne som ventet med å ta den på sønnen sin til han var 3 år, pga at han begynte ikke i b.hage før da og var derfor ikke så utsatt for smitte. Og min gutt skal heller ikke i barnehage før 2,3 års alderen så jeg vurdere å vente litt med å ta den,men jeg er så usikker...
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 mi er begynt i barnehagen da.. så da bør eg vel ta den?
maj77 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Vi var også svært usikker. Tenkte på det i mange mndr og leste mye informasjon om vaksinen. Endte opp med å ta den som normalt og det har gått veldig fint :-) Dersom jentene mine hadde vært forkjølet eller småsyk, hadde vi utsatt den.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Tja.. bare ser for meg at de er mer utsatt for smitte hvis de er i b.hagen. Man burde vel sikkert ta vaksinen uansett,men hører så mye ekkelt rundt denne vaksinen så jeg blir helt skremt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå