Gå til innhold

Totalt utslitt av smertene..Når skal jeg si stopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24 uker nå,har hatt smerter i bekkenet siden uke 18,og klart meg noenlunde greit. gikk kun 50% for inntill 2 uker siden og har jo hatt litt ferie. Jobber nå fullt...Jeg klarer meg greit i begynnelsen av dagen,men utpå formiddagen kommer smertene og i slutten av uken har jeg konstante smerter hele dagen. Dette gjør meg fullstendig utslitt,blir helt tappet for krefter og orker ingenting når jeg kommer hjem. I helgene skal jeg liksom komme meg litt,men den minste lille ting forverrer plagene og smertene og jeg ligger og vrir meg hele kveldene. Har bare jobbet i 100% stilling i 2 uker,men ser jo at dette ikke går..Er usikker på hva jeg skal gjøre,blir litt flau av å sykemelde meg da arb,giver har vært snill med meg og opprettet vikariat slik at jeg får god permisjon. Jeg har en del avspasering og noe feriedager til gode,men det varer jo ikke evig det heller.. Hva hadde dere gjort?Er litt bekymret for hva dette har å si for resten av sv.skapet(hvis jeg presser meg selv for lenge),hadde bekkenløsning fra uke 16 sist,men gikk da sykemeldt hele svangerskapet(annen arb.giver, og oppfordret til det)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på arbeidsgiveren din, men på deg selv. Det er helt tydelig at du ikke kan jobbe fullt, så gå eller ring til legen å få sm. Det er ingen andre enn du som kjenner på smertene og vet hvor sliten du blir av å jobbe så mye. Det er heller ikke meningen at du skal måtte bruke opp ferie og avsp. fordi du ikke er i form til å jobbe. Om du ikke tar hensyn til bekkenet kan jo det føre til plager i etterkant av svangerskapet.

Så, tenk på deg selv, resten av familien og det lille nurket, istedet for å ha dårlig samvittighet for ikke å klare å jobbe fullt.

God bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar!Motivasjonen min begynner å renne ut også nå..Hadde fri i dag,men er jo ikke bedre av den grunn..Ligger å sliter her på sofaen,så det sier litt om situasjonen..Får se hva neste uke bringer,og tar da en tlf til legen for å vurdere å gå ned til halv stilling for å se om det blir bedre..For et langt sv.skap dette skal bli:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...