Fruen i huset Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Ok, dette er sikkert verdens teiteste spørsmål, men ... er det vanlig at guttene har ereksjon fra de er heeeelt små? Altså, grunnen til at jeg spør er at jeg har en sønn på 4,5 mnd som jeg aldri har sett at har hatt ereksjon, men så var jeg sammen med noen andre guttemammaer her en dag og dette ble et tema og alle de andre babyene hadde visst dette veldig ofte ... Uff, kjenner nesten jeg rødmer for at jeg spør!! Men blir glad hvis noen vet hva som er normalt ... :-S
Hellinor Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ja, det er heeeeelt normalt :-) En ting med de bittesmå, men 3.5 åringen min setter meg av og til litt ut; -se da mamma, tissen min er stiiiiiv. Se på dette rosa på tissen min da mamma.... Hehehe
Fruen i huset Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Spørsmålet mitt er egentlig andre veien: Er det vanlig at de IKKE har ereksjon i det hele tatt - som min? Altså han har aldri hatt det og er 4.5 mnd...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 hohoho mener da ikke å le men har en liten gutt på 8 1/2 mnd og jeg har aldri sett det,anna enn akkurat før han tisser vet oxo om andre på barselgruppa som har opplevd det du skriver men ikke jeg heller,så antar at våre gutter er like normale de oxo )
Lillevenn33 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Min gutt har sjelden en ereksjon. Har bare sett det noen få ganger og han er over ett år. Nå ser jeg det bare på natten hvis jeg skal skifte på han. Ellers hadde jeg trodd at han aldri fikk ereksjon. Jeg vet at det finnes gutter som har det hver gang de skiftes på nesten. Jeg har lest om mammaer som har flere gutter, med nr.1 gutt som har ereksjon hele tiden og neste mann aldri har ereksjon. Heldigvis er alt normalt, og du trenger ikke å bekymre deg. Tissen han fungerer nok helt fint, det er jeg sikker på!!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Eeeeh.. he he... Jeg har aldri sett detpå min sønn på 4,5mnd... Visste ikke at de fikk så tidlig, jeg.
Magoo:) Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 dette har jeg lurt på mange ganger, godt å få bekreftet at d er normalt m både ereksjon og ikke:) Men en ting... er d en grunn til at de får ereksjon? eller bare kommer d av ingen ting? og kjenner de noe? kan jo lure litt:) søte guttene våre:)
maisel Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 minste gutten min er snart 9 mnd, og i flere mnd no har han så snart bleien har kommet av tatt hånda nedi der og mer eller mindre dratt i hele "utstyret" sitt. han "riv og slit", det ser temmelig vondt ut til tider. hva kommer det av at han gjør dette. det er ved vært skift, så det er ikke bare av og til heller. syns nesten det er litt flaut også når vi kommer til veiing på helsestasjonen og han driver å river i "stellet" sitt.
TeddyRockspin Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Skal vel ikke akkurat så veldig mye til før de får litt ereksjon... det er jo absolutt ikke noe seksuelt, men sikkert en følelse av velvære..som f.eks når bleia tas av...at noe er behagelig liksom :-)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Har sett det ett par ganger på min 6 mnd gamle sønn, men det er veldig lenge siden nå. Han driver også gjerne å tar skikkelig tak i "utstyret" når han ligger på stellebordet, ser vondt ut.. men gjør tydeligvis ikke det.
ubuntu Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Dette har sikkert mange lurt på Jeg hørte om det på radioen, ellers hadde ikke jeg heller vist det. Er visst heeeelt normalt, men vet ikke hvor ofte som er normalt. Men faktisk ikke så lett å se synes jeg, iallefall ikke på min gutt på 6 mnd. liksom ikke den KJEMPEstore forskjellen på ståtiss og vanlig tiss. Men ser at den "strutter" litt mer f.eks rett etter at jeg har vasket i området eller han har tatt der selv.. Vi trenger ikke rødme... men kjenner jeg synes det er litt pussig når vi har besøk og han ligger naken og ludfter seg, og begynner å drar og klemme og kliper i tissen sin, hi hi, sånn er det bare.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 2 av guttene hadde det "hele tiden" de 2 andre veldig sjeldent.. er nok ingenting å bekymre seg for..))
CB-BabyBoy Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Lillegutt her får det gjerne rett før han skal tisse, jeg sier det ser ut som han har fulll tut hehe. Det er jo litt hendig for da kan jeg få lagt noe over slik at han ikke tisser ned hele stellebordet osv. Han er nå 6,5 mnd, hender han peller litt rundt der når jeg steller, men tror ikke det er bevisst. Det hender også at den "fylles" litt når jeg vasker eller tørker; hender jeg bruker litt tid fordi jeg er så redd for å ta for hardt hehe. Føler lissom at jeg står med hele arverekkefølgen foran meg, så jeg vasker veldig pent med mesoften og tørker forsiktig mellom alle valkene
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 hihi, jepp det er normalt min på 4,5år sitter stadig med en "oppstopper" han og spør hvorfor tissen hans er stor, hehe. ikke så lett å forklare da, men jeg sier at slik har man noen ganger når man er gutt det! og han nøyer seg med den forklaringen
TeddyRockspin Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Haha... de er jo søte også da :-) Godt de ikke krever så mye forklaring bestandig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå