Gå til innhold

har dere tenkt på bursdags gave???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magnus blir 1 år 2 okt (som tida flyr...) og han får noe nyttig å noe gøy. Vintersko og sånn bilteppe ( med veier å sånn på...) han har liksom beg å leke litt med biler.. Brummer rundt.. hehe.. Vittig å fort de skjønner sånn. Gleder oss til å feire :)

Vet ikke helt hva jeg kommer til å kjøpe, men har tenkt litt på ting "hun" kan ønske seg...

Akebrett

Vinterdress

Bergans barnehagesekk

Reima votter/lue

Ulltøy

Aktivitetsleker

Bøker

Lydbøker

Gåbil

Fler forslag??

Hun får en Reima vinterdress m/lue av oss og så får storesøster kjøpe en ting i lekebutikken. Vi har stor familie, så hun kommer til å få masse gaver og skjønne fint lite av det, derfor kjører vi praktiske ting denne gangen.

Til sammenligning fikk storesøster gåvogn til 1 års-dagen i sin tid og den har jo mini arvet allerede..

hehe, så jo nå at sp.målet var hva foreldrene skal kjøpe til barna...men greit å vite hva man skal ønske seg av andre og;) så mange som spør.

Tror jeg skal vente til rett over bursdagen, og se hva hun trenger:)

Annonse

Vi skal ikke kjøpe gave til ham i år, siden økonomien ikke er super og han ikke skjønner stort av det uansett. Men et tips kan jeg komme med :-) Mamma og pappa skal kjøpe et akebrett/ rattkjelke som visstnok var tilpasset så små barn. Kommer til å feste han med seler også da. Tror han kommer til å elske den :-)

Tulla får alt av klær og det nødvendige fortløpende. Så det blir en kosegave til henne. Har kjøpt en dukke for å oppveie alle bilene til storebror. Ser hun trekkes mot dukkene når vi er på besøk hos andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...