Sunniva78 har to små Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Vi brukte det en liten periode da knerten var 4 mnd, da han snudde seg over på magen heeele tiden. Men han hadde problemer med å sovne i posen, så vi kuttet den ut. Nå er han 7 mnd, (i morra:-) og har begynt å reise seg opp. For et par uker siden begynte han å stå i senga, og han kan holde på opp til en time på natta. Har tidligere sovet til 4-5 tida for mat, noen ganger sovet rundt. Men nå våkner han og reiser seg opp. Står der med et stort glis, er så fornøyd med seg selv, hehe. Men jeg orker rett og slett ikke å legge ham ned gang på gang, som sagt så kan han holde på 1 time, i natt var det fra 01.30- 02. Til slutt finner jeg frem puppen, og det er jo ikke så lurt.. Er redd han vil våkne for pupp når han egentlig ikke er sulten... Så i kveld fant vi frem babysafen igjen, men det er med blandede følelser... Kan tenke meg selv hvordan det er å ikke få snu seg rundt slik man vil, og han liker å ligge på siden/magen når han sover. Så hvordan har dette funket for dere som bruker posen? Blir barna fort vant, eller er det rett og slett noen som ikke kalrer å tilpasse seg en slik pose? Og en ting til... Må stroppene være helt stramme, eller kan de justeres slik at de klarer å legge seg på siden? Ble litt langt dette, men håper noen kan svare!
Sunniva78 har to små Skrevet 11. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2008 Hjelpes... Nå hadde han klart å vri seg slik at han sto på alle fire... Vel, jeg tok av stroppene, nå ligger han bare i posen...
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Vi hadde så stramme stropper at han såvidt kom seg over på siden. Regner med du hadde festet stroppene i senga, og ikke bare i madrassen. Jeg har blandede følelser når det gjelder babysafe, håper å slippe det til denne babyen, men det ser dårlig ut gitt... Klarer ikke helt å slappe av når de ligger i babysafe, livredd for kvelning.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde stroppene under senga. Rundt liksom. Tror jeg må feste de stramt, hvis ikke klarer nok min lille turner å vri seg på et slags vis... Får se om jeg prøver igjen i morra.. Liker ikke det helt jeg heller nei...
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Det finnes en stropp som man fester gjennom armhullene på babysafen og så under senga, den er ikke elastisk. Selges på barneutstyrsbutikker, koster ikke mye. Har ikke prøvd denne selv, men venninna mi har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå