a-fem Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg begynte på studier bachelor over 4 år, nå i høst. Vi var ferdig med små barn, og glad for det. Yngste er 3 og et halvt. Vi har 3 til som er tenåringer hele gjengen, og så - vips - selv om jeg har gått på pillen - så skjedde det sannelig!!!. Jeg aner ikke hvor langt jeg er kommet, men regner med 6-8 uker. Skal på ultralyd i morra, vil vite. Er faktisk ikke helt glad for dette. Blir snart 37 år. Men likevel ler vi nå litt av det hele. Noen trøstens ord til en muligens 5-barns mamma???
Sånn kan det gå Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Det der går da helt fint. :-)
nr.4 i oktober Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ja det der kommer til å gå så fint at. Men skjønner at det er litt overgang og merkelig å måtte omstille seg helt, altså. Det må en uansett når det kommer en ny småttis, så. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Opplevde litt det samme rundt jul i fjor; haddet to nydelige barn, skulle ikke ha flere, 35 år. Gikk på pillen; og plutselig "skjønte" jeg at noe var i gjære - postiv test på nyttårsaften. Obs... Nå sitter jeg høygravid og gleder meg til prinsen kommer, hehe. Dette klarer dere - blir bare litt omstilling. Tenk så gøy å få en sånn liten bonus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå