Slæsh84 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Datteren min er 4mnd nå, bor i liten leiligh,har derfor ikke hatt særlig behov, men nå har vi funnet ut at der er greit å ha når vi er ute på besøk . Når det begynner å bli kaldt slepper jeg å ha ytterdøra oppe for å høre henne. Men hva anbefales? Bor i leiligh.kompleks å må nesten ha flere kanaler, så vi ikke får inn andre,har jeg hørt av andre..
Zitro Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Philips Digital (Avent) Eneste som ikke lar seg forstyrre av andre babycaller....
TeddyRockspin Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Vil ihvertfall på det sterkeste fraråde deg å kjøpe Topcom babycall fra Claes Ohlson... Den er visstnok testvinner på tv2, men den værste møkka jeg har vært borti noengang... Tar inn absolutt alle andre lyder enn babyen og spraker konstant.
anette&tutta mari :) Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Philips Avent her også. Har ikke prøvd noe andre da, men veldig fornøyd med denne:)
Erisa* Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Vi er også fornøyd med Phillips Avent.
*Mamma-i-Mars* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 philips avent absolutt som hu ene sier har ikke mange kanaler da blir en ikke forstyrret av andre =) genial, med nattamelodier på å lys, en knapp du kan trykk epå å snakke til barnet osv...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Høres ut som Philips Avent går av med seieren Hvor kjøpte dere og til hvilken pris?
Slæsh84 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2008 Ok,da får jeg ta en titt på denne dere alle anbefaler... Tusen takk for svar.. Men lurte på hvor det er billigst å kjøpe den? Å hva er prisen??
lille oscar + bebis Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 http://www.familiebutikken.no/product_info.php?products_id=1142&from=kelkoo&utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick altså... det var ikke på denne nettbutikken vi kjøpte, ,men var ca samme pris. Kjempegod babycall, selv om jeg ikke har erfaring med andre babycaller;)
ZZzZzzZ Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 bare jeg som synes philips avent har utrolig dårlig batteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå