Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Lurer på om noen her har erfaringer med disse vognene på vinterstid. Synes hjulene på 4xl se glatt ut og dermed vanskelig å kjøre på snø.. Er dette riktig? Og hvordan er mistral på vinterføre? med slangefrie dekk?? Hjelp meg da? Hehe.. Står mellom disse to vognene nå.. Blir ikke enig med meg selv
nr.4 i oktober Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Har bare eraring med Mistralen når det gjelder de to vognene. Kjempefin vogn året rundt. (Jeg kjøpte imidlertid et ekstra sett hjul av grovere kaliber, lufthjul, som var litt større enn de slangefrie som fulgte med. Synes de som fulgte med var litt glatte på snø.. Men de jeg kjøpte utenom var supre på snø, grep godt og var fine og dempende å kjøre i terreng etc med.
aninesw Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 hei Dersom du virkelig mener Quinny 4xl - den med 4 hjul som de ikke har solgt på noen år og ikke freestylen (3xl) så kan jeg fortelle deg litt om den. - Mistralen vet jeg inenting om. Jeg var/er veldig fornøyd med vognen året rundt - det var ikke spesielt problematisk å bruke den på vinteren (jeg bodde på Lillehammer da jeg brukte den forrige gang - og der er det både bratt og glatt om vinteren) Dekkene var ikke for glatte - annet enn på is, men der tror jeg alle ville fått problemer. Vognen er relativt tung og tar litt plass i bilen - men ikke mer enn de fleste andre. Dreami-bag'en er liten og oval og er derfor ikke spesielt gunstig for et barn som blir født tidlig på vinteren, da barna kan vokse ut av den litt for fort - ja, min datter er stor, men hun vokste ut av den da hun var ca 3-4 mnd. Derimot går det an å bruke en hvilken som helst mykbag i sportsdelen - den bruker vi med god plass fremdeles og datteren min er 2 1/2år og nesten 1 m høy. Det er vanskelig å få tak i orginalt regntrekk til sportsvognen men andre trekk fungerer ganske greit. Alt i alt var/er jeg godt fornøyd med vognen og vil anbefale den - spesielt med tanke på håndbremsen som helt klart er uvurderlig! Håper dette hjalp noe...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Har du noe å utsette på den? skal å se på en brukt i morgen. Og hvor mye betalte du for hjulene? Tror jeg endelig har bestemt meg etter å ha sett på y2k, brio og en hel haug med andre vogner. Tusen takk for at du svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå