solsikke73 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har nå forbredt innsett av tinte egg. Desverre viste det seg at ingen av de fire befruktede eggene overlevde tining. Hadde jo så inderlig håpet ... Det skal jo ikke mer enn ett til å få et barn. Vel da er jeg tilbake til scratch, og må tenke / planlegge på om/hvordan jeg går videre. Det føles absolutt litt som stigespillet... Er glad for at de kunne se at det ikke hadde virket alt i dag, slik at jeg slapp å reise ned og så få beskjeden... Ha en fin dag (livet må jo gå videre)!
Storkfrøken69 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Huff, for en skuffelse. Jeg skjønner godt at du er skrekkelig lei deg i dag. Det skulle bare mangle. Gode tanker til deg!
liesje Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 det var leit å høre,. Det er en bølgedal av håp, forventning og skuffelser vi må igjennom, sliter på. Ta deg tid til å være lei deg, og så håper jeg du står på videre.
angelica-s Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Uff, så trist å høre, føler med deg. Men godt du fikk beskjed før du reiste ned i hvertfall da:) Lykke til videre:)
Chaiemae Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Så utrolig leit at det ikke ble noen innsetting på deg. Har du funnet ut hva du gjør videre?
solsikke73 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 Hei Takk for all sympati. Der er jo veldig bittert akkurat der og da, men så får man jo bare gå videre. Sålangt vet jeg bare at jeg ikke er moden for å gi opp enda. Har bedt om en telefontime med Dr Lindenberg for å diskutere hva jeg kan/bør gjøre videre sett i lys av resultatene så langt. Lurer på en ny runde med IVF og i denne omgangen prøve å få satt inn to egg (jeg har sålangt ikke turt å få satt inn mer enn ett egg av frykt for å få tvillinger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå