Gå til innhold

noen råd til å gå ned i vekt?? som funker!


mamma til gutta boys!

Anbefalte innlegg

noen som har noen gode råd her for å gå ned i vekt??

jeg er altså 168cm og 74 kilo! dette tar knekken på meg!

jeg bare gr opp mere og mere.. har kuttet ut den mest fete maten og brus.. går tur hver kveld men neida...

Jeg har alltid veid ca 58 kg.. da jeg skulle ha sønnen min veide jeg på det meste 80kg.. gikk fort ned til 63 og nå er sønnen min tre år og jeg er 74 kilo! Jeg får ikke sove om natta, tenker bare på hvor brei jeg er over ræva.. hvor feit magen min er! synes synd på samboeren min som må ligge ved siden av meg, ikke minst vise seg med meg!

noen råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angelica88, gå inn på ketolyse.no. Dette er virkelig noe som hjelper, hemmeligheten ligger i kostholdet, ligge veldig lavt i inntak av karbohydrater. Les her og på ketolyse om alle som har klart vektreduksjon, ganske mye også, og som har prøvd ALT!!

Vet hvordan du føler deg når kroppen likssom er for stor iforhold til hvordan du egentlig er, huff... Men, du klarer å komme dit du vil med en god porsjon viljestyrke, tålmodighet og være flink til å følge rådene du får.... dette klarer du (ingenting smaker så godt som å være tynn)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei

Det finnes sikkert flere opplegg som kan fungere for deg. Jeg håper du finner din vei til et lettere liv.

Jeg ønsker deg lykke til, uansett hvilken vei du velger.

vennlig hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...