Gå til innhold

arggggg.. TRASS OG ATTER TRASS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt sprø av denne trassen ejg.. hun er så vannvittig trassig. når hun skaper seg og begynner og hyle osv så sier jeg hun må slutte ellers så får hun gå ned i gangen/rommet sitt og sitte der til hun er ferdig å skrike. jeg spørr om hun er ferdig NEI NEI NEI NEI sier hun. vil ikke på rommet.. så sier jeg at da må hun slutte å hyle. nei nei nei nei sier hun da. jeg prøver å få kontakt med henne men hun bare hyler i vei...

tar henne ned og etter en stund når jeg hører hun er litt roligere går jeg ned og spørr om hun er ferdig å skrike. NEI NEI NEI NEI får jeg som svar, så blir hun bare enda mer hysterisk når jeg går igjen...

men etter en god stund går det over og hun er den skjønner blide jenten igjen. men utrolig slitsomt da.. håper trassen er over snart.. arggg....

hun er 2 år 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente meg godt igjen i den beskrivelsen. Idag har det vært spesielt utfordrende her i huset. Trass og trass og vilje. Nei, mamma, nei mamma, nei mamma.. har vært noen velbrukte ord fra eldste datteren idag. Det er en stund siden det har vært så gale som idag..puh.. det tar på når det er sånn. Min er 2 år og 9mnd. Noen sier det blir bare verre.... hjelpe meg, tenker jeg da. Men heldigvis synes jeg at de gode stundene varer lenger og lenger..

Hold ut:-) Det er mange i samme "båt" som deg.

Skrevet

Jenta mi er også to år og fire mnd. Kjenner meg igjen!! Hun er en engel borte og i barnehagen, men hjemme er hun alt for ofte som du beskriver. Huff, det er helt forferdelig!

Skrevet

Syns ikke den ble merkbart bedre, men den endret seg.

Mange gode tips å få i programmet "I de beste familier" på tv2 mandager kl 20.

Syns ellers det hjelper litt å lese bøker om barneoppdragelse. Fort gjort å komme inn i onde sirkler med mye kjefting.

Skrevet

Jenta mi blir 3 om en snau mnd og her er det håpløst om dagen! Uansett hva jeg sier, mener hun motsatt! Kjenner de grå hårene bare tyter frem! Håper det blir litt bedre snart ellers kommer jeg til å bli gal! Er så rart at hun plutselig kom inn i det der, skjedde nesten over natta!

Skrevet

så utrolig deilig å høre at det ikke bare er hos oss.. hehe..

ja har sett på det programmet og fått noen nyttig tips.. men skal ikke være lett... hun er også en engel når vi har besøk og er på besøk.. men hjemme alene med oss. hun HYLER som besatt... men men. heldigvis så er hun så utrolig sjarmerende når hun er blid at det veier opp for alt..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...