Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen av dere prøvd å ta 3D UL og i tilfellet var det verdt det? Og finnes det klinikker for det i Østfold? Minnes jeg har hørt om at det er en mulighet i Moss? Og hva koster slikt?

Og så lurer jeg fælt på om man ser kjønnet bedre på 3D UL fremfor ordinær? Hihi, det er nemlig hovedårsaken til at jeg vil prøve dette. (Hjelp, så egosentrisk jeg er! Men jeg har fått hint om at det er jente og med to gutter fra før er det vel lov å bli litt ekstra motivert over dette;) )

Hmm, når det gjelder kjønn - så er det kanskje en periode i svangerskapet man ser dette best. Er 23 uker på vei, men man kan vel ennå se dette tydelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er noe som heter Gule Huset i Moss. Mener det koster ca 1000,- for 3D der. Søk på gule sider, så kommer hjemme siden dems opp :)

Lykke til!

Skrevet

er noe i moss som heter knøtte liten ett eller annet også... nr er 93497580... kjempe koselig dame.... hun har telefon tid mellom 10-14--

Skrevet

Knøttet ultralyd hører til i det gule huset i Moss :)

Vi tok ultralyd der forige uke og det var virkelig verdt det. Hvis du ser på bildene på profilen min ser du et ekte bevis på at det blir en gutt. Kan ikke være i tvil :D

Vi fikk 48 bilder brent på cd og 5 med oss i hånda. Dette selv om gutten vår egentlig ikke ville vise frem ansiktet sitt.... (men forgje gang var det jo utstyret, det viste han fint frem nå)

Det er best å dra i uke 25-32 sies det, men tror det beste blir 26-29 for i 25 er den for mager og i 32 får ikke hele ansiket plass på bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...