Gå til innhold

LEI! Klaging, klaging, klaging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg så utrolig sliten!! Trenger en utblåsing...

Gutten min på snart 4 mnd klager for alttil å for tiden.. ligger for seg selv i to minutter så klager han.. gjør alt mulig forskjellig med han, men han klager som regel etter kort tid. Supermamma som jeg er springer jeg til med en gang , og dermed får jeg ikke gjort noe i løpet av en dag.

I dag har det vært helt umuliig å få han sovne, og når han endelig har sovnet så vokner han etter en halv time !!!

Er så lei klagingen heeeele tiden :/ Er helt utslitt.

Har null hjelp hjemme også, for sambo jobber med å bygge ut på huset etter jobb, og i helgen skal han bort..

sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så mislykket som er såå sliten av bare en unge !

Føler også at jeg ikke kan klage pga dette.

Skrevet

Det kan være kjempeslitsomt å ha baby, og alle babyer er forskjellige så bare klag du!!! Sikkert godt å få det ut!

Og om ei stund nå når babyen kan sitte selv så skal du se han kan være litt lengre tid av gangen på gulvet!

Lykke til videre uansett, og husk at alt går i faser!!

Skrevet

Vi har alle slike perioder. Jeg har en datter på fire mnd, forrige uke var hun en totalt drittunge... Men plutselig kommer neste uke hvor alt er verdt det og hele forrige uke er glemt.

Lykke til å husk at det kommer en neste uke hvor alt er verdt det.

Skrevet

Selv om du bare har en unge så har du lov og være sliten og klage du også :-)

Hun eldsta mi var et mareritt til tider og jeg hadde mest lyst og kaste hu ut vindu (og bare for de som tar alt bokstavlig så hadde jeg aldri gjort det uansett, er bare en skrivemåte :P) skulle ha konstant oppmerksomhet og var veldig krevendes, mens hun lilla på 8 uker er så rolig og stille, og sover så snart jeg legger henne i vogna nesten og ikke noe stress med..

Så barn er forskjellige :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...