Raspberry Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 og den var POSITIV!!! Kan ikke tro det, sitter bare og gliser fra øre til øre. Så den negative testen jeg tok grytidlig rugedag 12, var altså i tidligste laget. Så nå er det å vente i fire uker for å få vite om det er 1 eller 2. Hvis alt går bra da, er litt nervøs kjenner jeg.
Nøtt Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer! For en uke dette har vært!! Hilsen den også nygravide
nick_321392 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer så mye Raspberry! Flotte nyheter her inne om dagen! Hilsen en som venter i spenning på om det er en eller to selv...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Å det var gøy å lese!! Gratulerer så masse!!! Håper jeg snart kommer etter... Sprøyting for første gang på dette forsøket i dag!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 oi enda en gravid denne uka:-) gratulerer så masse :-)
♥ DAME Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Så flott )) Gratulerer så masse, hihi )) Jeg ble også oppringt i dag, og hCG nivået mitt var 120. Husker du hva ditt var??
Raspberry Skrevet 11. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2008 Hei Askepott. Hun sa ikke hva nivået var, sa bare at den var positiv. Jeg ble så overrasket og glad at jeg glemte å spørre. Jeg hadde jo tatt en negativ test hjemme, så jeg hadde ikke noe særlig håp. Men hun sa: "jo da, du er gravid. Og det er en god prøve også" Så det må vel ha betydd at det var mer enn høyt nok. Skal ikke ta flere prøver heller, men det blir UL om fire uker. Kjenner jeg er ganske nervøs for om det skal gå bra. Ville være helt forferdelig å miste nå!!
Hvite due Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Kan du tenke deg såååå fantastiskt!!! Det kan godt være tvillinger, men det blir spennende å se! Jeg er så glad på dine vegne:-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Åh Raspberry, dette var kjempegøy å høre:-))))))) Skal si vi er mange gravide denne uka. Håper det fortsetter sånn resten av høsten og vinteren. Jeg skal på ul 2 okt så nå blir det spennende og se om vi begge venter tvillinger. Helt vilt det her. Gratulerer så utrolig mye:-))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå