Gå til innhold

Kjønn i uke 12

kineeee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i går, 12+2..så noe mellom beina og spurte jordmor om det var det det så ut som :P hun bare lo, og ville egentlig ikke si så mye, men etterhvert sa hun at sannsynligvis venter jeg en gutt =)

Men så har jeg lest litt rundt og ser mye forskjellig..noen sier at de er så like så tidlig at det er umulig å si, at det like godt kan være en hoven klitoris...mens noen sier det er tydelig allerede så tidlig...Noen som har noen klare svar?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på akk d samme selv ;)) bare at jeg såvidt var over i uke 15.... kunne være klitoris, siden den visstnok kan være svær, så tidlig....er vel egentlig bare å vente på den ordinære ul'en og håpe på at bebiss ligger optimalttil, der... for noen har d stemt på, når de har fått vite kjønn tidlig, og andre ikke, så man vet jo aldri ! :)

kanskje ikke d du ville høre....;)

Skrevet

Jeg var 11+3 da jeg fikk vite at jeg skulle ha gutt. Ordinær UL og 3D har vist jente, så de tar ofte feil så tidlig. Men fra uke 14-15 skal det visstnok være "ferdig", så da er det mer sikkert. Men jeg ville ikke shoppet noe lyseblått før ordinær UL...

Skrevet

Jeg har to ganger fått beskjed om at jeg ventet jente på ultralyd i uke 12, men det har så vært veldig lett å se at det var gutter på ny ultralyd i uke 17/18.,, Jeg har født to gutter.....De tar altså ofte feil på tidlig ultralyd...

Skrevet

Jeg var på ul på sykehuset når jeg var 12+3. det var to leger der, en "vanlig" og en med litt mer peiling(han ble hentet inn da det ble oppdaget tvillinger, for å se om de delte saker og ting og slik) Og begge de to sa at så tidlig er det ikke mulig å se...enkelt og greit fordi penis er liten og klitoris er stor på dette tidspunkt...=)

Det var det jeg fikk vite, og ser jo at mange har fått vitefeil kjønn så tidlig, så da kan det nok stemme...=)

Nå gleder jeg meg bare til ordinær ul den 10.oktober...så får vi se da!=)

glade blir vi uansett, men det er spennende! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...