Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Er det flere som skal ha to tette her? Selv har jeg en gutt på 9 mnd som blir 1,5 når bebi blir født:)¨ Det blir noen hektiske år vil jeg tro, men jeg gleder meg utrolig mye til det.! Noen flere i samme sitvasjonen eller som har erfaringer med så tette barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre håpefulle Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har en sønn som vil være litt over to år når dette barne blir født.. ikke så veldig tett, men tett nok synes jeg.. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsemams har født :) Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Hos meg blir det IKKE tett, men jeg venter nr.2 jeg også Storebroren fyller 5 noen måneder etter termindatoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to_tette? Skrevet 11. september 2008 #4 Del Skrevet 11. september 2008 har ei jente på 14 mnd, termin 7.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SingSangMamma™ Skrevet 11. september 2008 #5 Del Skrevet 11. september 2008 He he... vet ikke om du husker nicket mitt, tidligere var det ¤Minni&Lillesøster¤ el noe lignende. Fikk datter nr 2, 3 januar. Vi har visst skutt innertier allerede.... akkurat funnet det ut. Termin i mai. He he, det blir 16 mnd forskjell det.... Har en jente som blir 3 år nå, i tillegg til alt dette. Tror jeg skal skifte nicket mitt til" kronisk kaos mamma"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr4? 💓 Skrevet 11. september 2008 #6 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har også en liten gutt på akkurat fyllte 10 mnd nå!Så han blir 1,5 år og storebror i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemarit Skrevet 12. september 2008 #7 Del Skrevet 12. september 2008 Her kommer de nokså tett ja. Storebror blir 1år 8 mnd i mai... Skulle egentli ha i årsskiftet, men det endte i SA så nå var kroppen klar. DAdde det gått bra sist ville storebror vært 1år 3mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topp 10. Skrevet 12. september 2008 #8 Del Skrevet 12. september 2008 Her blir det også 2 tette, 15 mnd i mellom om alt går bra!! Gleder oss masse:) Har ei jente fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er også i samme situasjon, frivillig Fødte en sønn i slutten av Januar, og har termin i slutten av mai Gleder meg masse Håper på jente denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 15. september 2008 Hehe ser jo att vi var noen stykker som fikk ganske samtidig ja, jeg fødte 17 desember 07. Men dette blir jo morro:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥REBECCA♥ Skrevet 16. september 2008 #11 Del Skrevet 16. september 2008 jeg har en gutt på 3mnd,han er litt over 11mnd når neste mann blir født:) også har jeg en gutt på 6år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troja77 Skrevet 18. september 2008 #12 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har en gutt på 1 år, han blir da 1 år og 8 mnd når nestemann kommer. Ikke planlagt, kan man vel si. Men, etter det første sjokket gleder vi oss begge to. Hadde vært artig med jente denne gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigLove Skrevet 20. september 2008 #13 Del Skrevet 20. september 2008 Hola! Venter nr 2 ca 1.mai..... Har en gutt som da blir 1 år 9mnd når han blir storebror....... hvis alt går bra! ikke planlagt, men veldig glad over at det var "så lett" å bli gravid denne gangen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilly Skrevet 20. september 2008 #14 Del Skrevet 20. september 2008 Vi venter også nr 2 i mai. Har ei jente som blir 2 1/2 år i juni neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2008 #15 Del Skrevet 21. september 2008 Hei:-) Jeg har en datter som er 13 mnd. Skal ha nr. 2 i mai, da er hun 1 år og 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby nr 2 i mai Skrevet 21. september 2008 #16 Del Skrevet 21. september 2008 Har en gutt på 15 mnd nå, og når neste kommer er han 1 år og 11 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå