Gå til innhold

Kan man ta eggløsningstest etter en SA/MA?

birma og tredjemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det da sånn at den hcg-mengden som eventuelt er igjen i kroppen gir utslag på eggløsningstest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej

Så länge du testar positivt på graviditetstest e det ingen ide att ta eggløsningstest då hcgn slår ut på denne, tyvärr!

Skrevet

Jeg tok nettopp en graviditetstest og den var negativ (riktignok ikke morgenuring, men gjelder vel likevel?)

da kan jeg vel sette igang med el-tester?

Skrevet

ja då e det bara att börja testa igen=) Hur lång tid efter MAn blev din test negativ?

Skrevet

Jeg tok test for første gang i dag og det er nå 12 dager siden MA.

Men mitt foster hadde vært dødt i fem uker før MAen, så det kan hende at all hcg-en har vært borte lenge.

Skrevet

Fikk forresten positiv el-test rett etter negativ graviditetstest.

Da kan jeg vel stole på den?

Hadde sex de to kveldene før postiv el-test og dagen etter. Ikke på selve dagen med positiv test dessverre, men håper det klaffer likevel!

I dag var el-testen negativ igjen. I går var den svak så det tyder vel på at jeg har fått el rimelig raskt etter MAen min :-)

Skrevet

Så bra=) Jag fick åxå positivt el-test en dag ette negativ gr-test. Men tog hcg-test den 2 sep som va på 66 så tog jag gr-test 1 uke etter det å den va neg.

Vi får verkligen hoppas att positivt el-test betyder eggløsning!!!! Oansett om man blir gravid igen direkt el inte e det ju skönt å veta att kroppen fungerar igen=)

Får hålla varandra uppdaterade, e ju faktsikt ett litet gäng här inne nu som e i samma situation. Ska bli spännande att följa utvecklingen=)

Kram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...