natalina Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 dere som har en sånn seng, hvor kjøopet dere den o hva kostet den?
Zitro Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Kjøpt på Happyland i sverige, kosta vel 1200 SEK. Har 3 nivåer på bunnen. Synes hele greia med senkbar side var bortkasta. Har alltid hatt den i låst posisjon vi...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Kjøpte vår på Babyhuset i Haugesund, kostet ca.1100kr. Det går også an å bestille via nettsidene deres hvis du bor andre steder i landet!
TeddyRockspin Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Vi kjøpte Troll bedside crib på Barnas Hus. Kostet mellom 1000 og 2000 tror jeg (fikk den av mormor). Vi er kjempefornøyde!
Sannali Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Vi har Troll Bedside Crib, kjøpt på BabyProffsen i Sverige. Mener den kostet ca 1200, men er ikke helt sikker. Kjøpte fibermadras (?) som tilhørte sengen på BabyShop. Ville i utgangspunktet ha Baby Dan´s Baby Bay, men den må henge på en seng, og funket ikke med vår continentalseng. Troll er lett å justere til nøyaktig høyde og tulla på snart åtte måneder ligger enda i sin, utrolig praktisk med tanke på nattamming, anbefales på det sterkeste! ps, når hun har vært forkjølet har jeg lett hevet ene enden (går å gjøre den et par-tre hakk "skjev") og dermed hjulpet henne til å puste litt lettere på natten...
mamma-hjertet-83 Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Kjøpte vår på reflex til 1800... heter philip tror eg! er veldig forføyd..
mai mammaen til to Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 vi har en gammel en som sambo har brukt og.. men jeg har aldri trekt den ned da.. og vi har brukt den i snart 2.5 år...nr 2 som bruker den ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå