olebrum78 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Ba om tips til hva jeg kunne lage før idag, gryterett sa noen.. Er lei posegryterett. Så vil prøve noe nytt. Oppskrift????
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jepp! Stek kjøtt og grønnsaker. Ha over en boks med kesam eller lettrømme. Bland 1,5-2 dl vann med buljong etter anvisning på pakken og ha over. Krydre med hvitløkspulver og paprikapulver (den skal bli ganske rød av paprikaen). Kan også ha i litt chili. Ha i salt og pepper, server med ris.
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 obs, hvitløk og paprikakrydder er veldig viktig, og ta godt i. Den blir ikke god uten dette. Ellers kan du putte oppi det du vil.
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 jeg syns forresten også den er best med kesam, og ikke rømme=)
trippeltopp Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg har en annen: Fres kjøttdeig, løk, sopp, squash og hell over soppsaus (pose). Serveres med ris. Enkelt og kjempenam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå