Gå til innhold

Flere som skal føde på Lillehammer??


My__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy:) Kanskje vi treffes. Fødte der før litt over 1 år siden og var så fornøyd så gleder meg og komme tilbake:)

 

Formen min er egentlig ganske fin:) Kvalm om morra og litt mer sliten en normalt, men utover det er den fin:)

 

Hvordan har du det? Og når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte der i januar i fjor jeg :-) Når fikk du? Formen min er ikke så mye bedre enda..er desverre fortsatt kvalm...trøtt..og svimmel Men snart er det over :-) Gleder meg :-) Skal på ultralyd den 16 oktober :-) Når skal du? Begynner du å få mage ? Min har kommet,men andre synes vel jeg bare har lagt på meg :-) Hehe :-) Så gleder meg til det ikke er noe tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i slutten av april 07:) Ah kjedelig at formen er sånn:(, får håpe det går over snart:)

Jeg skal på UL 14 oktober:). Håper de ser kjønnet da så jeg slipper komme tilbake, for må kjøre nesten 1 time.

Jeg har fått litt mage, men ingen andre enn meg som ser den, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er såpass tett da :-) Vært artig om vi hadde hatt ultralyd på samme dag også :-) Men men vi havner kanskje på barsel samtidig :-) Blir gøy å få sett hva det blir :-) Klarer nesten ikke vente..har vurdert ul på privatklinikk :-) men får se :-) Fikk du jente eller gutt forrige gang? Jeg fikk jente og har en jente til også fra før Hva "ønsker" du at det skal bli denne gangen? merker du noe forskjell fra forrige gang? Jeg er litt mer trøtt nå,men det kan jo ha sin naturlige forklaring i at jeg har en ettåring nå :-) Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede vært på 2 UL jeg, men det er lenge siden da. Vurderer en til før den neste mnd, men må klare og holde meg i skinnet til da asså, hehe.

Har en gutt fra før og ønsker meg en jente nå, men føler på meg at det er en gutt, selv om svangerskapet er ganske så anderledes denne gangen. Klarer nesten ikke vente til jeg får vite det :P.

Bor du på Lillehammer?

Hvilken jm hadde du når du fødte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg på her jeg c",) Har vært inne å fulgt med på de forskjellige innleggene i flere uker nå, men siden det endelig er noen flere fra distriktet her må je henge meg på. Har ikke helt turt å melde meg inn her før jeg var såpass langt på vei. Er i dag 13 + 3 og har termin 22. mars. Har ikke bestemt meg for om jeg skal velge Lillehammer eller Gjøvik, men dere har begge god erfaring fra Lillehammer? c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :-) Da har vi termin på samme dag vi da :-) Har vurdert gjøvik jeg også for hadde ikke noe god opplevelse på lillehammer forrige gang jeg fødte...har bedt om samtale der så håper de kan overtale meg at det som hendte sist ikke skjer igjen....lang historie egentlig... Gjøvik blir lenger unna,så dumt sånn sett,men bedre å føde der om dem har like stor pågang på lillehammer...ble til og med lagt på dagligstuen ute ved heisene på natta...altfor fullt. pluss mye annet før fødsel osv.. Hadde ei kjempe ålreit jordmor under åpningsfasen :-) tror hun het oddrun :-) Kalte henne bare den reddende engelen :-) Er fra lillehammer,men bor i lismarka :-) Hvor bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det c",) Jeg vurderer Gjøvik fordi det er kortest vei for oss, bruker ca 20 min, mot 50 min til Lillehammer. Dessuten så har dem jo nyfødtintensiv på Lillehammer, som veier opp veldig for at vi ønsker oss dit. (je er litt småbekymra for alt som er ama). Vi bor på Dokka men han je er gift med kommer fra Lillehammer. Jeg vet jo at begge steder er gode fødeavdelinger men det er vanskelig å velge, men ut skar det uansett hvor je er når det skjer og ut kommer det. Håper bare je får en jordmor je har tillit til, det betyr alt for meg trur je. Leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse sist gang, det er sikkert tøft å motivere seg til neste gang når du sitter med dårlige minner fra sist. Håper en samtale hjelper deg og at du får en god opplevelse denne gangen c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hamar og har ca 20 min til Elverum, men pga de gjør så masse skadelige feil der borte så velger jeg og kjøre nesten 1 time til et sykehus jeg veit er dyktige. :)

Kjedelig at du hadde en kjip opplevelde:). Du er første jege har hørt om som har hatt det, så tror nok t duslipper oppleve det denne gangen.

Jeg skal be om og få samme jm som sist om det er mulig, for hun var veldig dyktig, også er hun leder for den finske vri prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Lillehammer, men har termin noen dager etter dere; 28.mars. Har også hørt bare positivt om sykehuset der, så ser frem til det, selv om jeg gruer meg til fødsel også. Har en sønn på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja håper og tror at den dårlige opplevelsen var en engangsopplevelse :-) Jeg vil også be om den samme jordmoren,men er nok vanskelig å få til er jeg redd...vi får se :-) Hadde jo en ålreit fødselsopplevelse første gangen :-) hva er det finske vri prosjektet? Og velkommen til deg Bilba :-) bor du på lillehammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...