lita78ღ Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er veldig glad for at endelig har sett en positiv test igjen, men har utrolig liten tro på dette. 6 forsøk, aldri vært kvalitet nok for frysing, pos på forsøk 3, men BO på UL i uke 7.... Tok blodprøve i dag, to uker etter uttak, og verdien er på 32.... ikke akkurat kjempehøyt, men innenfor grensen. Klarer liksom ikke å juble over dette.... Har ikke akkurat oddsen med meg, føler jeg.. Kunne man bare skru tiden fram
*-* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Uff, det er skumle greier dette. Jeg fikk positiv på 3 forsøk nå og håper inderlig at den sitter fast. Vi har heller aldri hatt noe å fryse ned. bare å krysse fingrene de to og en halv ukene til UL... Det kan godt være lavt, det er jo veldig store variasjoner på hvor fort man produserer HCG. Skal du ta ny blodprøve i mandag?
lita78ღ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Tenkte jeg skulle gjøre det, ja. Hvis det er fin stigning da, så kanskje jeg kan slappe av litt mer fram til UL....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå