Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 ÅÅÅÅÅ, kjøpte et par jeans på Vero Moda i går, type baggy, som jeg har lett så lenge etter. Men virker som om jeg kjøpte dem en smule FOR baggy (de bare vider seg ut etter at jeg har gått med dem noen timer, sukk) Funker det å f.eks koke dem? Tromle veldig lenge? Noen med erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ingen som har krympet jeans by accident og vil dele denne kunnskapen med meg?;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Hahaha!! Ja det tror jeg er det eneste som faktisk funker, fillern og!;-) HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Kan du ikke bytte de til en mindre str? Hvis du ikke har vaska di allerede?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 I wish! Men jeg rev av lappen med en gang nesten jeg. Såååå dummmmmm!
blirjegsnartmamma Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 vask dem på 60 grader og sleng dem i tørketrommelen til de er tørre.. har krympet klær på den måten før, ved uhell
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Olabukser skal jo tåle 60 grader, da. Jeg vasker noen ganger mine på 60 grader og bruker alltid tørketrommel. Det kan virke som de krymper i det du tar de på, men de vier seg ut etter en liten stund. Hilsen ei som har gjort samme tabba mange ganger. Blir alltid over-ivrig og drar av lappen for tidlig.
blirjegsnartmamma Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 okei Kanskje bare andre klær jeg har krympet da.. evt kan du prøve på 90 grader? eller så får du prøve å gå tilbake, smile veldig pent og si vææærsååå snill....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Kjøpte jeans for litt siden som jeg ikke var fornøyd med da jeg kom hjem. Jeg rev også av lappene, men ringte butikken og fortalte hva jeg hadde gjort, og om det var mulig å bytte likevel. Det gikk, faktisk!!
Soloho Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Vero Moda buksene vokser alltid etter litt bruk. Orker ikke kjøpe bukser der mer jeg:-( Blir slaskete og store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå