trine86 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ante ikke at det fantes i så små størrelser en gang jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Sjekk Bjørn Borg butikken på Paleet... På karl johan, kanskje de har...
Solskinnsjenta Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Med alt det fokuset som har vært i media om tilsatte stoffer i björn borg bokserne, og så vil du kjøpe til et barn?!? Det hadde ikke jeg tatt sjansen på.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 har ikke fått med meg noe om stoffer,ser nesten ikke på tv for tiden... men de til små barn var visst gått ut av produksjon i vår,så da er de ikke mulig å få tak i likevell
Tipp topp Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde ikke kjøpt Bjørn Borg boxer til barn (eller voksen) med tanke på de høye verdiene av nonylfenol som er oppdaget i de. Vask dem i alle fall flere ganger før bruk slik at alle rester er borte.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Min mann har bare de boxerne..noen som vet hva stoffet gjør?
Solskinnsjenta Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Det har vært tilfeller i Sverige der menn har fått åpne sår på utstyret etter bruk av bokseren. Du finner masse hvis du søker på Björn Borg på dagbladet.no og vg.no o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå