"Liten" lykke Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Bestilte meg Emmaljunga Edge Duo Combi i går. Og er kjempeglad for det:) Det har vært så vanskelig å bestemme seg for vogn. Og når det først var betemt, tok det en evighet å bestemme seg for farge. Men nå er det gjort! Og så er jeg kjempe fornøyd fordi jeg får stellevesken inkludert i prisen:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer! Vi har også bestilt den vogna - gleder meg som en unge til å hente den i midten av oktober:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 hvilken farge valgte du? kan jeg spørre om hvor mye du måtte betale... ganske kostbar investering, så jeg begynner å tenke på om jeg rett og slett skal kjøpe en brukt emmaljunga til halvpris, så kan jeg selge den til en rimelig penge og dermed har jeg ikke brukt en formue på vogn... men såååååååå er det jo gøy med ny vogn å da :-) liker så godt den nye som er rutete i stoffet med rosa, men da har man begrenset seg ved et senere salg for det er jo typisk jentevogn da hehe
"Liten" lykke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg bestilte den i fargen Nature. Falt pladask for den i butikken. Lurte litt på Lime Check og Brown Check også, men måtte bare gå for en farge til slutt. Har bestilt den fra Kattis Babyshop i Sverige. Koster 7890,- sek. Fotpose til sportsvognen er inkludert. Det samme med myggnett og regntrekk som man ofte må kjøpte ved siden av ved andre vogner. I Sverige følger også stelleveske med (orginal). Dersom man ønsker en større (Exclusive) stelleveske i stedet, betaler man kun halv pris, dvs 390 sek. Velger man Exclusive vesken, kommer den i samme fargen som vognen. Sparer jo litt penger i forhold til å kjøpe den i Norge pga kursen på svenske kroner, og fordi man ikke får med stelleveske i Norge. Men det er en dyr vogn. Derimot så er det sjeldent et problem å selge brukte Emmaljunga vogner når man er ferdig med dem, nettopp fordi det er dyre. Så da tenker jeg at jeg ikke taper så mye på det likevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå