Gå til innhold

Kan noen anbefale en god "frisør shampoo??

Anbefalte innlegg

Hadde blitt så glad for litt hjelp med håret mitt!!

Fra naturens side har jeg såkalt kommunebrunt hår, men har i alle år stripet og farget ganske lyst. Nå har jeg farget det brunt (liksom min naturlige farge) og det kostet 2500 kr (!), men veldig fornøyd! Vil gjerne ta vare på det med gode produkter og tenkte å bestille fra nettet.

Vet bare ikke hva jeg skal kjøpe.....

Har ganske tykt hår (dvs tynne, men mange hårstrå) og det blir lett fett i hodebunn og tørt i tuppene. Så er det jo mye kjemisk behandlet.

Noen med gode tips? (kunne sef spørre frisøren, men nå glemte jeg jo det da. Vil ikke spørre nå, siden jeg skal bestille på nett, hehe)

Fortsetter under...

Min frisør får grøsninger og påstår hun kan lukte hvem som bruker Define sine produkter i det de kommer inn døra. De pakker inn hvert enkelt hårstrå i "silikon" og er ikke bra i lengden. Bare så det er nevnt.

Kjøp deg skikkelig sjampo og balsam du. Sjampo for fet hodebunn og balsam for slitt/behandlet hår kanskje? Balsam skal jo ikke masseres ned i hodebunnen, bare has i håret.

Annonse

Takk for svar!!!! Sa hun det om define asså?:-)Litt morsomt!

SP husker jeg jeg brukte da jeg gikk på videregående, og det var liskom luksusen vi tillot oss husker jeg! Kjempegode produkter. Ganske mye billigere enn andre produkter på lookfantastisk også ser jeg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...