Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen som har prøvd dette for å få opp melkeproduksjonen og kan skrive under på at det fungerer? Jeg spurte etter det på apoteket og hun ekspeditrisen ble litt "rar". Det virket nesten som om jeg måtte forsvare hvorfor jeg ville kjøpe det. Jeg kjøpte ikke, ble usikker.
Vilde08 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg leste et innlegg ang dette legre ned på siden. Hun hadde gode erfaringer med det. Jeg har selv kjøpt Pulsatilla D 12 i dag for å prøve. Undersøkte litt på nettet først. Pulsatila er et veldig typisk "kvinne" middel. Blir brukt til mye forskjellig. Jeg fant ikke noe spesifikt om amming, men tenkte som så at det skader i allefall ikke. Om homopatmidler i det hele tatt har noe for seg er jo meget omdiskutert...
anni ke n - med ny baby Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg fikk det foreskrevet paa resept fra homeopat til min jente for 2 aar siden. Jeg hadde saa lite melk, og ja: det fungerte! Jeg fullamme etter en stund. I tillegg til akupunktur, og ammete... Brukt det fra dag en denne gangen ogsaa, jenta er 10 dager i dag, og melken spruter!
anni ke n - med ny baby Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 til jeg fullammet , da var hun 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå