Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 jeg delammer og vekten har stoppa helt opp!!! har 25 kg for mye og er i kategorien helseskadelig overvektig! lurer på hvordan forbrenningen er nå i forhold til da jeg fullammet??? må jeg fremdeles spise litt mer for å kompensere for energiforbruket? (det lille ekstra er kun en ekstra skive og en frukt!!) please svar!! det er så slitsom å være overvektig med en liten å ta vare på!!!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Tja, forbrenningen burde jo være litt høyere når du ammer enn når du ikke ammer. Jeg vet ikke hvor farlige disse miljøgiftene som kan kommer over i melka liksom skal være, men selv har jeg jo gått ned masse i vekt mens jeg ammet (ikke egentlig fordi jeg vil, jeg har for lav vekt), uten at noen har ment at det er et problem. Du burde ikke begynne med noen ekstrem diett, men du trenger vel ikke spise mer enn du føler at du trenger, om du skjønner?
lille sprelle Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 jeg har ikke gått ned et gram på 6 mnd med fullamming. Spiser normalt og er litt aktiv. Tror ikke det er noen fasit.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg har oppdaget at jeg går ned i vekt når jeg spiser normalt, og at jeg ikke mister et gram når jeg spiser mindre. Er ikke ute etter å gå ned i vekt siden jeg er normalvektig, men oppdaget det da jeg en uke hadde det travelt og nesten glemte å spise. Alle andre uker har jeg gått ned, men ikke da. Har lest et sted at en ved slanking under amming, bør spise ca. 1800 kcal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå