Gå til innhold

Guttenavn - hva mener dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker kjempegodt guttenavnet Julian, men mannen min synes det er homo??? (Litt fordommer her, altså) Hvis vi får en gutt vil jeg gjerne at han skal hete det, men hva mener folk om dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil gå så langt som å¨si det er et homonavn, men feminint er det.

Skrevet

Synes Julian er helt fint. Synes det er et sterkere navn enn Adrian og Emilian, men mye mer feminint enn Oskar og Christian f.eks.

Skrevet

Synes ikke det er homonavn, men litt feminint synes jeg det er. Men ikke av de verste feminine guttenavnene, begynner egentlig å like det litt, jeg : )

Skrevet

Storesøster heter Emilie, så synes Julian passer til det...?? (Men nå er det jo ikke sikkert at det blir en gutt da....)

Skrevet

jeg elsker julian og vil vledig gjerne kalle sønnen vår for det men kjæresten min syns også at det er litt homo... mannfolk asså hehe

Skrevet

Emilie og Julian passer veldig fint sammen. Synes Julian er nydelig og absolutt ikke homo-navn :-) Hva med Julius?

Skrevet

Homonavn er vel å dra det litt langt, men at det er litt femi ja, det syns jeg absolutt.

Syns Julius er kulere :)

Skrevet

Synes det er kjempefint! Tror det blir en liten Julian her hvis vi får en gutt. Her er det faktisk pappaen som først ville ha det.

Skrevet

Jeg synes også Julian er fint, men det er kanskje litt feminint ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...