Colargoll77 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det noen med gode tips til nettsider på shopping av interiør og ting/tang til babyrom?
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har laget ett ole brumm rom Kjøpte klistremerker fra Barnerommet.no og malte halve veggen grønn ( dette er da bakken ), og satte de forskjellige figurene rundt omkring:) Jeg ble kjempe fornøyd, og det virker som snuppa synes det er fint også, for hun ler når hun ser tigergutt på veggen
CaroOgTulle Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 På IKEA har de en stålvaier som enten kan henges mellom to vegger, eller på en del av en vegg. På vaieren kan man jo henge hva man måtte ønske (bilder, leker, fine klær etc) og pynten kan byttes ut lett som bare det! Billig er det også... Tror den opprinnelig er ment for gardiner - jeg synes i alle fall å huske at det var i den avdelingen jeg fant den.
*desembermamma* Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 http://www.craftcuts.com/hanging-wooden-letters.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå