Stor gutt! Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det heldresser som gjelder fremdeles? Gutten min er litt over to, vurderer å kjøpe Reima som ifjor. Noen som anbefaler noe annet - evt to-delt (men det ender vel bare med snø i "sprekken"??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville valgt hel dress. Reima sin er jo super. Jeg kjøper reflex sin dress. Grei pris på den, og jeg var veldig fornøyd i fjord.
Medium fikk guttebass Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville valgt hel dress. De små er veldig viltre så det blir antakelig mye snø og kulde i glippen på en evt. todelt. Minstegutten min (2,5 år) kommer nok til å ha hel dress i hvert fall 2-3 sesonger til. Kanskje han får todelt siste året i bhg, sånn som storebroren. )
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville valgt heldress. Og jeg sverger til Troll Classic med uttagbart for. Kjøpte i str 86 rett før han fylte 1 år og begynte i barnehagen, nå er han 2 år 89 cm lang og dressen ser ut til å passe over vinteren. Betyr at jeg har har samme dressen på 4. sesongen nå. Og da blir jo dressen ganske billig ;o)
fjell og fjord Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg har også kjøpte i fjør til dattra mi Troll dress i str 86 da var hun 1 år og den kunne reguleres med strikk veldig bra og passet fint nå er hun 2 år og den passer fremdeles på samme måte som hos Tåkeluren:-) Kjøpte en på høst messa her hos oss med 30% rabattt:-) Nå kommer ny messa snart lurer på om ¨å kjøpe ny i str 98 til henne eller vente ti den hun har blir for liten? kanskje hun trenger ikke før neste år ? hun er forresten 91 cm og strikkene på dressen er avslappet hva synes dere?
-sga- Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde Reima i fjor og var veldig fornøyd med den. Kjøpte 86 da, men nå er han blitt 92 cm. Den passer uten mye under og med tørr bleie ) Ellers blir den fort trang i skrittet (han har lang overkropp og korte ben ;o) Har kjøpt Polarn O Pyret sin i str 98 nå. Dressen virker kjempe bra og har hørt mye skryt av andre om de dressene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Du kan sikkert fint bruke Trolldressen i 86 gjennom hele denne vinteren. Vi kjøpte vår Trolldress da jenta var 1 år, dette var str 80 og hun brukte den til hun var 2.5 år! Vi kjøpte ny Trolldress i str 98 da hun var 2.5 år og den passet helt til nå som hun er 4.5 år. Nå prøver vi Reflex i år, har da kjøpt str 110 Broren bruker nå Trolldressen i str 80 og han blir 2år til jul, denne kommer til å passe gjennom hele denne vinteren :-)
fjell og fjord Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Ja kan prøve å vente til å kjøpe ny til den i 86 blir for liten men hvis jeg trenger ny feks i Januar eller mars - finner jeg den i butikker? ikke det sesong vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå