Gå til innhold

Ny på reductil, bivirkninger?!!


hildus

Anbefalte innlegg

Her jeg begynte på reductil 15 mg på tirsdag og har gått og vært småkvalm siden. Vet at dette kan være en bivirkning, men er det noen med erfaring som kan fortelle om det avtar etterhvert?.

 

Jeg har tre tette og trenger litt hjelp etter bekkenløsning og få av hele 98 kg på en 160 kropp.

 

Sluttet helt å amme for en uke siden for lillemor på 9 mnd vil ikke ha mer pupp, vet dere om det går treigere når man nettopp har sluttet å amme?

 

Blir med å veier på mandager jeg også etter hvert. Tenkte jeg skulle vente en uke med å gå på vekten sånn at jeg blir motivert for da mååååå jeg jo ha gått ned noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er / var (har et lite opphold nå) plaget av kvalme, som kommer og går litt, nærmest som anfall (kunne våkne tidlig på morgen og være kjempe kvalm, eller sitte i bilen på vei til jobb og lure på om jeg måtte kaste opp), problemer med søvnen også og urolige ben om natten. Ellers har jeg ikke akkurat fått til det beste resultatet enda (har gått på dette tidl. også uten så veldig bra resultat). Så tror ikke akkurat det er noe vidunder kur, ser jo her inne at folk går mye ned, men hva med når man slutter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Håper reductil kan hjelpe deg. Har selv brukt dem en periode, og hadde kjempe resultat av dem:)

Hadde ingen andre bivirkninger enn at jeg fikk masse energi, og det var jo bare positivt!!

 

Håper og tror at dette med kvalmen gir seg etterhvert. det gjorde det hos venninnen min.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...