Gå til innhold

Jente ca 13 mnd.. Hvilken sko str??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe inn det første sko paret henne nå, og har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe..!! kan noen hjelpe?

Hva kjøpte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan ikke hjelpe deg med skostørrelse for jeg vet ikke hvor store føtter hun har, men det skal være litt mer enn en cm fra tåtupp til skoens kant foran.

Husk at det skal være god støtte rundt helen. Det skal ikke være mulig å klemme helkappen sammen.

Sålen skal heller ikke være for stiv (for myk er heller ikke så bra, den skal gi etter rundt tåkulen)

...og spør de som jobber i butikken om hjelp ;)

Skrevet

Min brukte str 22 fra han var 14 mnd til 2 år. Men er veldig individuelt da. Skoene skal ha god støtte rundt helen og opp over anklene.

Skrevet

Jenten vår er 14 mnd og så vidt jeg vet bruker hun str 20 (har et par fra England, de bruker andre str, og støvlene er kjøpt i Norge og er str 20 og er for store..).

Skrevet

Du får god hjelp i butikken. De måler ofte foten til barnet mens det står, og skoen skal være 12-15 mm lengre enn foten.

Snuppa brukte str 20 på den tiden, nå er hun 17 mnd og bruker 22-23.

Skrevet

Vi kjøpte forresten Ecco til henne. De er veldig gode.

Skrevet

Få hjelp i butikken til å måle foten. I mange barnesko står målene (cm) inne i skoen, hvis ikke må de måle innsiden av skoen også.

Skrevet

jenta mi er 16 mnd og bruker str, 18 . det er veldig forsjellig fra barn til barn, ta henne med i sko butikken å få målt føttene hennes der. De har utstyr til det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...