Ma+Sy Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Flere her som har veldig aktive 6 mnd baby? Min lille jente krabber som bare det (var 5mnd og tre uker da hun tok det første krabbe skrittet) og reiser seg opp etter stoler og bord.(hun står ikke, men reiser seg opp på knæra) Hun har alltid vært veldig tidlig ute med alt, men nå synes jeg dette går veldig fort her Klarer nesten ikke henge med her... .
Sannemamma Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Oj det var tidlig:) min jente er litt over 7 mnd og har så vidt begynt å trekke beina opp under seg når hun ligger på gulvet. Hun snurrer rundt sin egen akse og bare aker bakover når hun ligger på magen. En venninne av meg sin jente er også 7 mnd, hun har nettopp begynt å krabbe og sette seg opp i sittende stilling. Tror det går litt i rykk og napp, noen er veldig tidlig mens andre tar det litt mer med ro. Du kan jo gå inn på http://www.lekegrinda.com/det01.shtml der er et skjema med barnets utvikling.
Ma+Sy Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Takk for den linken, veldig bra side!!
anne* Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Samme her. det går i hundre hele tida.. Skal si hverdagen har blitt en annen!! Vesla begynte å småkrabbe på matta da hun var 5 mnd, men har ikke fått det helt til på parketten før nå som hun fylte 6mnd, og nå er hun jo overalt før jeg vet ordet av det! Vet det er mange som hadde vært superstolte, men jeg hadde nå satt pris på en måned til med en litt mindre aktiv unge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå