snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Håper det går bra med rugingen om dagen :-) Klem
*sommer* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei Snøfilla Så koselig å se deg her inne, tenker ofte på hvordan det går med dere i den nye prosessen. Vil tro det er godt å ha tatt et endelig valg :-) Jeg sitter jo her på jobb da og prøver jo å kjenne etter symptomer osv, men de er jo ikke til å bli kloke av.. Hadde skikkelig vondt/stikk i magen rugedag 5, men det varte bare i 10 min kanskje. Etter det har jeg kun har mens lignende smerter. Har vært litt trøtt, men har jo vært forkjøla i en uke og det er jo ikke så rart med det fine været vi har ute. Det er jo to år siden forrige forsøk (negativt resultat) og hadde mens smerter da også. Er på rugedag 8 i dag og er både positiv og negativ litt om hverandre. Er så glad for å høre fra deg. Ønsker deg masse masse masse lykke til. Stå på videre. Stooor høst klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Hei igjen! Jo, det er faktisk godt å skulle adoptere. Vi vet at det er et lite barn der i den andre enden av tunellen, og nå kan jeg delta i mamma-diskusjoner, glede meg til permisjonstiden og smughandle litt kjønns-nøytralt babytøy jeg også:-) Håper det fortsatt går bra med rugingen og at du snart jubler over pos. test! Klem
*sommer* Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hei Snøfilla Det høres så koselig ut å adoptere selv om ventetiden er lang da. Men da vet man at det er noen på den andre siden som bare venter på å komme til akkurat dere. Jeg testet dessverre negativt i dag på rugedag 13 og jeg må innrømme at jeg har hatt "bedre dager".. Lykke til vidre :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Det var leit å høre *sommer*... Men du skal vel ta blodprøve også? Håper i det lengste at det går rette veien for deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå