pelleguri:) Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 .....men nå når det er 2-3 dager til, er jeg usikker på hva jeg skal ta med,spesielt mat. Har en gutt på 8 mnd. Han spiser grøt, "vanlig" frukt, fruktmos, middagsglass,litt hjemmelagd mat og brødskiver. Hva bør jeg ta med av mat....... og bleier???? Vi skal til Marbella i Spania. Andre tips og råd?
Ma+Sy Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei De har alt der nede, men det er litt anderledes enn her hjemme. Nesle tilpasser seg landene, grøten er litt søtere osv. Ville bare tatt med leverpostei om han spiser det på brødet og grøt og frukt til de første dagene. Marbella er jo et turist sted og de har store butikker hvor de har alt av barnemat. Bleiene er også litt anderledes, jeg fant ikke up and go, men de er helt greie, ikke den gode kvaliteten som vi har her. Men alt går!
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei:o) Vi var nettop i spania med jenta vår på 8mnd. Jeg hadde med 2 poser med mme En pakke grøt, Brød kjøpte vi der nede, men hadde med leverpostei, som de desverre tok på flyplassen siden jeg hadde kjøpt de størrste boksene, må kjøpe de minste. Men der vi var hadde de skandinvisk senter som selger norske matvarer, så vi kjøpte d her. Middagsglass kjøpte jeg der nede, selger hipp og det er dem hun liker, er mange glasser som inneholder sukker, men fant noen uten. Jeg hadde med en pakke bleier, og en pakke badebleier, var nesten nok til ei uke, etterpå kjøpte jeg en pakke der nede, var ikke helt fornøyd me de bleiene, men var jo bare for 1,5dag så d gikk bra:o) Husk ei god vogn til å sove i, våtservietter, mye bodyer, både kort og lang arm, gode solhatter, termometer ++. Så må dere ha god tur:)
Isabella12 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Utvalget av bleier og mat er større der enn her; gå på vanlig supermarked, apotek eller store kjøpesenter som El Corte Ingles. Det kan selvsagt være variasjoner men du finner alle de kjente merkene samt endel økologisk på Corte Ingles. Eneste jeg ikke har funnet der er ferdigblandet mme.
pelleguri:) Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Hei og takk for gode råd og tips! Nå gleder vi oss til ei uke med sol og sommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå