Gå til innhold

Jesus, gi meg styrke...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vakre vene... Hadde et sidesprang med en kompis lørdag 24 august. Ett samleie, han kom i meg. Søndag 25.august hadde jeg samleie med samboeren min, han kom i meg. Jeg har hatt sex med samboeren min etter dette også. I går tok jeg en test, egentlig 100% overbevist om at den skulle vise negativ, for jeg kjenner virkelig ingen ting. Tre tester lyste graid. Yeah. Ikke fortalt om sidespranget. Vi har et vaklende, ustabilt forhold, det er nok også grunnen til att jeg var utro. I tillegg har jeg vært masse på fylla de siste ukene, samt at jeg går på antidepressiva, cipralex, som ikek kan kompineres med et svangerskap, og jeg kan helelr ikke slutet bbrått, da blir jeg suicidal og ruller inn på psykiatrisk avdelings sengeposter igjen. Jeg er student, ung. Er nok bare å ringe legen i dag, bestille time, ta en abort og gjøre det fort, før jeg begynner å føle noe som helst. Likevel føles det rart og vanskelig. Men snakk om å gave sin egen grav, da. Regner med alle dere som leser kommer til å føle dere som prakteksemplarer av mennesker etter endt lesning av min tekst. Er forresten garantert ikke kommet langt, i og med at jeg ikke har ømme bryst eller kjenner noe som helst. Hvor sikkert kan legen fastslå tid for unnfangelse?????

Har bare lyst til å stille meg på et fjell og rope høyt: Et drit og dø....

hurra for livet liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan ikke fastslå så veldig sikkert tiden for unnfangelsen, desverre.

Når hadde du sist første dag mens?

Regn CA 14-16 dager etter første dag du hadde mensen, så ser du ca ca når du hadde eggløsning.

Er du sikker på at man ikke kan bruke Cipralex under graviditet? Jeg tror man kan bruke antidepr når man er gravid, om det virkelig er nødvendig.

Men hva du skal gjøre??

JEG hadde nok tatt abort...

-Du & din samboer har tydligvis ikke noe bra forhold?

-Kan være kompisen din som er far til barnet