Histepist Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Flere som synes de har bivirkninger av denne? Den skal jo være østrogen fri, men synes jeg blir kvalm, svimmel og veeeldig humør syk!!
gulda Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke merket noe som helst, men synes jeg har lest om mange her inne som klager på ceracette. Så du er neppe alene om bivirkninger på den, nei!
Gjest Orkideen Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk så store humørsvingninger at jeg måtte slutte med den.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde humørsvigninger i begynnelsen - helt grusomme. Men de gikk over. Nå har jeg bare små blødninger HELE tiden omtrent. Skal slutte når esken er tom, må bare finne ut hva annet jeg skal begynne på istedet!
Smånetta 14.mai Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Ja! Har aldri opplevd makan til bivirkninger. humørsyk, migrene nesten hver dag og generelt sliten. Jeg var i himmelen da jeg til slutt bare sluttet med dem. Utrolig at en liten pille kan ødelegge hverdagen sånn.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg ble så sint at jeg rett og slett måtte slutte med de Gikk på de i 6 dager før jeg kastet pakken.. ALDRI igjen skal jeg prøve de, det var skummelt.
lille_mille Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 jeg er tydeligvis en av de få som er kjempefornøyd. Ingen bivirkninger og ingen blødninger!!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Kan ikke vente til jeg slutter å amme og kan bruke noe annet! Humørsyk, blødninger og småkvisete utslett.. :/
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Sluttet i går jeg...Har hatt sånn murring i hodet siden jeg begynte, så nå skal jeg se om det gir seg når jeg slutter på dem..Humøret har heller ikke vært på topp-sint og irritert!! uff...herlig å bli ferdig med dem:-))
Deidei Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Jeg gikk på disse i 5 år før jeg fikk mitt andre barn.. Og hadde ingen bivirkninger. Jeg måtte slutte med vanlige p-piller pga migrene og vektøkninger og humørsvingninger.. så cerazette ble min redning. Jeg begynte med de igjen 6 uker etter fødselen nå og har hatt noen småblødninger, men ikke noe "plagsomt" da.. Så jeg er ganske fornøyd med de. Legen min sa at bivirkningene var små siden de ikke inneholder de hormoner som vanlige p-piller har... så jeg håper jo at hun har rett da..
twoboys & a girl Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Har brukt de snart i 7 mnd ikke merket noen bivirkninger (bortsett fra at jeg glemmer å ta de i blant) eller blødninger. Så jeg er kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå