Mamma2OO5 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg er usikker på hva vi bør kjøpe når det er ca 40 kg vektforskjell på meg og mannen. Vil en seng som har medium og myk madrass (vi kan velge selv om vi vil ligge på myk eller medium, men kan han ligge på medium og jeg på myk? Skjønner ikke helt det greiene der jeg..) bli helt galt for oss? Burde vi hatt fast? hmmm
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Kommer vel litt an på hva du liker :-) Jeg klarer ikke å ligge på myke madrasser, men jeg veier ca 75 kg.
Mamma2OO5 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Usikker, har ikke hatt så mange forskjellige madrasser oppigjennom og har egentlig heller ikke tenkt over at man kan kjøpe forskjellig fasthet på de.. Men jeg tror jeg liker medium. veier 60 jeg da, men veit ikke om det har noe å si..
Bøggly Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Folk som liker å sove på magen liker ikke for myke madrasser ble vi fortalt da vi skulle kjøpe ny seng. Ofte liker også tunge mennesker faste madrasser (stemmer ikke alltid selvsagt).Men du burde absolutt prøve å finne ut av hvilken myk/hardhetsgrad dere foretrekker, før dere kjøper. Vi kjøpte helt feil mykhetsgrad, og måtte kjøpe enda en seng. -Tapte noen tusen på det ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå