Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte Nicole sprinkelseng på barnas hus til datteren vår da hun ble født i november, og allerede etter 4-5 mnd måtte vi flytte sengebunnen ned da hun begynte å reise seg opp. Til vår store skuffelse gikk det ikke ann å sette ned bunnen så mye som vi hadde håpet og har lenge merket at det kunne være stor fare for at hun skulle hoppe ut av senga.

Den siste mnd har vi lagt masse puter på gulvet foran sengen i tilfelle, og i dag da hun er 10 mnd. stupte hun rett ut av senga s med hodet først!!! wæææ!! Takk gud for at de putene lå der!

Er det noen andre som har denne sengen som har hatt det samme problemet, og er det noen her som kan anbefale meg en seng hvor sengebunnen kan settes langt ned slik at datteren min trygt kan sove i uten av vi skal være redd for at hun hopper ut av den?

Moyra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min hadde det probletet og, så bun brukte sovepose, nattpose eller hav nå de heter.. og når de ikke gikk lengre måtte de ha sele, men bare til ungen sovnet så tok de av selen...

Skrevet

Ser forslaget ditt, men når jeg legger datteren min om kvelden så pleier hun å leke litt i senga og romstere rundt i ca. et kvarter så legger hun seg til å sove. Hvis jeg binder henne fast så kommer det nok til å bli et rent helvete er jeg redd. Tror nok jeg bare må innse at jeg må kjøpe ny seng, men er avhengig i å få tak i en seng med bunn som kan flyttes langt nok ned.

Skrevet

Skjønner hva du mener.. men dere kan ikke lage noen ekstra hull selv.

vi har en seng som bunnen går langt ned på, kostet 2500 på reflex tror den heter philip.

men dere kan jo ta henne med i en butikk og prøve =)

Skrevet

Hva med ikea sine?

Har ikke erfaring selv. Noen som har?

Skrevet

Er litt skeptisk til Ikea sine.. Synes de ikke virker så robuste. Og datteren vår herjer litt i senga si.. hehe

Skrevet

Vi har en Brio Ivory Cot til datteren vår. Vet jo ikke hvor lav din seng er, men min mor kommenterte at hun syntes sengebunnen var veldig lav (hun syntes det var litt vanskelig å legge løfte henne ut av sengen). Nå har ikke jenten min begynt å reise seg enda, men tviler på om det er andre senger som er så mye dypere. Vi kjøpte sengen på reflex. Vi kjøpte sengen spesielt med tanke på at den skulle være stødig og solid,

Skrevet

Vi har bytte til en Ikea-seng for en måneds tid siden, og synes den er kjempegrei! Lilegutt herjer også masse i senga, kaster seg frem og tilbake, heiser seg opp i sprinklene, og er over alt, men har aldri følt at sengen er på nippet til å gi etter.. ;o) Senket bunnen i går, og han ligger så dypt at jeg ikke kan se for meg at han kommer ut av senga om han så er der til han blir 2 år. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...